پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری توسط صندوق پژوهشگران و فناوران تا سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه جاری تمدید شد.

شعار سال: چهارمین فراخوان حمایت از رساله‌های دکتری که از تاریخ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان به پژوهشگران اطلاع‌رسانی شده بود، تا پایان ساعت کاری روز سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه جاری تمدید شد.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) در چارچوب سیاست‌های راهبردی پژوهش و فناوری، حمایت از رساله‌های دکتری را در دستور کار قرار داده است تا باهدایت رساله‌های دکتری به سمت نیازهای اساسی پژوهشی و فناوری کشور، گسترش مرزهای دانش و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه قدم‌های استواری برداشته شود.

از این رو از سال ۹۵ طی برگزاری سه فراخواندو هزار و ۶۴ طرح رساله دکتری جهت دریافت حمایت به صندوق ارسال شده است. از هر رساله دکتری تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت می‌شود.

متقاضیان دریافت این حمایت می‌توانند ضمن مراجعه به سایت صندوقو پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه طرح‌های خود را در سامانه طرح‌های پژوهشیثبت کنند.

طرح‌ها باید به نام استاد راهنما در سامانه ثبت شود و به طرح‌هایی که از طریق پروفایل استاد ارسال نشود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

قبل از ارسال تقاضا از طریق پروفایل استاد راهنما، دانشجو موظف است که پروفایلی به نام خود در سامانه ایجاد نماید.

دانشجویان ورودی مهر سال۱۳۹۴به بعد ودانشجویانی که تاریخ تصویب پروپوزال آنها در دانشگاه از۱۵ شهریور به بعد باشد امکان شرکت در این فراخوان را دارند.

استادانراهنما صرفاً مجاز به ارسال یک طرح رساله دکتری خواهند بود. طرح‌هایی که به صورت کامل در سامانه بارگذاری شده باشند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 22 آذر 97، کد مطلب: 343920:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین