پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۵۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مبلغین شیطان پرستی در قالب جلساتی در منازل و پارکهای شهر فعالیت نموده و براى جذب نفرات جدید از پشتیبانى مالى زیادی نیز بهره مى‌برند.

شعار سال: فرقه شیطان پرستی پس از آن‌که در چند سال اخیر در شهرهاى تهران، شیراز و اصفهان فعالیت خود را به طور مستمر و مداوم آغاز نموده و در این شهرها نفوذ زیادى یافته است، اخیراً اقدام به یارگیرى جدی و فعالیت گسترده در استان گیلان به ویژه شهر رشت کرده است.

گفتنى است مبلغین شیطان پرستی در قالب جلساتی در منازل و پارک های شهر فعالیت نموده و براى جذب نفرات جدید از پشتیبانى مالى زیادی نیز بهره مى‌برنداین ‌افراد بیشترین سرمایه‌ گذاری خود را در بین نوجوانان و دانش آموزان نموده و با تحریک احساسات پاک این قشر از جامعه اهداف شوم خود را به پیش می‌برند.

امید است متولیان فرهنگی استان گیلان از خواب همیشگی و غفلت آمیز خود بیدار شده و همانطور که دشمن شبانه روز به دنبال منحرف کردن مردم از اعتقادات دینی و اسلامی خود می‌باشد، مسئولان نیز قدری به خودشان بیایند و کاری انجام دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان، تاریخ انتشار 22 آذر 97، کد مطلب: 23258، www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین