پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: برای امنیت پروازها به صورت سیستمی با وزارت اطلاعات و ناجا همکاری‌های خوبی داریم.

شعارسال: سردار سرتیپ دوم پاسدار صفرعلی موسوی در نشست خبری سی‌وچهارمین سالگرد تأسیس حفاظت هواپیمایی ، گفت: اهمیت مأموریت حفاظت هواپیمایی سپاه این است که این مأموریت توسط امام خمینی (ره) به سپاه پاسداران سپرده شد.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب قرار داریم، تصریح کرد: حفاظت هواپیمایی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به حساب می‌آید و در بحث پیشگیری با استفاده نیروهای آموزش‌دیده و وسایل‌های به‌روز به‌گونه‌ای عمل کردیم که در هوا هیچ‌گونه اتفاقی نیفتد و با توجه به اینکه سالانه ۵۰ میلیون مسافر داریم تلاش کردیم تا کرامت انسانی آن‌ها حفظ شود.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی افزود: با وجود اینکه کشورهای همسایه نمی‌توانند امنیت پرواز خود را تأمین کنند حفظ امنیت به سپاه واگذار شده است، لذا ۱۵ شرکت تأمین امنیت پرواز در ایران مستقر هستند. همچنین به‌صورت سیستمی با واجا و ناجا همکاری‌های خوبی داریم.

موسوی ادامه داد: سعی کردیم تمامی معیارهای امنیتی مدنظر ایکائو را رعایت کنیم و پیاده سازیم.

وی در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص همکاری سپاه با ایکائو گفت: ایکائو ما را ممیزی کرد و امتیاز ممتاز را به ما داد و لذا تمامی سازمان‌های مربوط باید در حوزه تأمین امنیت پرواز کمک کنند.

موسوی در پاسخ به پرسشی در خصوص اقدامات تهدیدآمیز داعش علیه امنیت پرواز جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون داعش هیچ اقدام ضدامنیتی علیه امنیت پرواز کشورمان نداشته است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی درباره جذب نیروی جوان در حفاظت هواپیمایی سپاه تصریح کرد: باید بر اساس نیازهایمان نیرو جذب کنیم و به همین منظور امروز شاهد جوان شدن بدنه انسانی سپاه حفاظت هواپیمایی هستیم.

وی در ادامه به معیارهای ارزیابی ایکائو اشاره کرد و افزود: یکی از معیارهای ایکائو نوع آموزش است که در این زمینه جایگاه خوبی داریم و نمره مطلوب را کسب کرده‌ایم.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در پاسخ به تجهیزات سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده و تحریم، از تجهیزات مدرن در عرصه حفاظت پرواز برخورداریم و در تأمین امنیت دستگاه‌های خوبی در اختیار داریم.

وی گفت: دستگاه‌های «ایکس‌ری» مدرنی در اختیار داریم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا از شرکت‌های داخلی برای تولید تجهیزات بومی استفاده کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 3دی1397 ، کدخبر: 346832: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین