پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
استاندار البرز با اشاره به اینکه تعهد و غیرت اقتصادی در استان البرز وجود دارد، گفت: باید شرایط کافی را برای پیشرفت و آبادانی مردم و سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شود.شهبازی جمعیت سرمایه‌گذاران در البرز را رو به رشد خواند و ادامه داد: سرمایه‌گذاران و صنعتگران را از سراسر کشور و جهان در البرز پذیرا هستیم و از آنان استقبال می کنیم.

شعارسال:استاندار البرز گفت: قدردان اقدامات و تلاش های فعالان اقتصادی و صنعتی در سطح استان هستیم.

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید یکی از واحدهای صنعتی شهرک سیمین دشت فردیس گفت: دشمن در این موقعیت زمانی جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در پیش گرفته است تا ریشه و بنیان کشور را از هم بپاشد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تعهد و غیرت اقتصادی در استان البرز وجود دارد، گفت: باید شرایط کافی را برای پیشرفت و آبادانی مردم و سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شود.

شهبازی جمعیت سرمایه‌گذاران در البرز را رو به رشد خواند و ادامه داد: سرمایه‌گذاران و صنعتگران را از سراسر کشور و جهان در البرز پذیرا هستیم و از آنان استقبال می کنیم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از صنعت و تولیدکننده داخلی اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه به شدت مخالف تمرکزگرایی هستم و مدیران و مسئولان خارج از هرگونه محدودیت می توانند به فعالان صنعت و اقتصاد کمک کنند.

استاندار البرز به همراهی و همدلی دستگاه‌های نظارتی سطح استان اشاره کرد و گفت: از حواشی دوری خواهیم کرد و سعی داریم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی به دقت نظر هرچه بالاتر اقدام می‌کنیم.

شهبازی با بیان اینکه گویش‌های مختلف زبانی، سیاسی و اجتماعی در البرز وجود دارد، تصریح کرد: با وجود این تفاوت قومی ، اتحاد و همدلی در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: عزم جدی خود را برای مشکلاتی که نیازمند تصمیمات کشوری است به کار گرفته‌ایم و رایزنی‌های کافی برای اقدامات ملی انجام خواهیم داد.

استاندار البرز خطاب به بانک‌ها گفت: بخشنامه‌ای به بانک‌ها ارسال خواهد شد تا در راستای ارائه تسهیلات هیچ کوتاهی صورت نگیرد و پیگیر این مسائله به شکل ویژه خواهیم بود.

شهبازی با اشاره به شرایط اقتصادی و وجود فشار بر اقشار مردم، خاطرنشان کرد: کشور ایران شرایط سخت‌تر از این را گذرانده‌اند و می‌توانیم با استفاده از منابع بسیار کشور و استفاده از نخبه‌‌ها سنگ ریزه‌ها را کنار بزنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه ما در منطقه بی‌مثال و حکم‌فرما هستیم، اظهار امیدواری کرد: تا چند سال آینده معضلات اقتصادی را رفع خواهیم کرد و بدون شک مشکلات قشر ضعیف از بین می رود.

شهبازی در پایان سخنان خود اعلام کرد نماینده‌های دولت در استان البرز حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان خواهد داشت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 12دی 1397 ، کدخبر:795308 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
من نیز از طرف خودم قدردانم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین