پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
استاندار البرز به دنبال نشست با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه و شنیدن مشکلات این بخش دستور افزایش صد درصدی اعتبارات عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را صادر کرد.
شعار سال: استاندار البرز به دنبال نشست با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه و شنیدن مشکلات این بخش دستور افزایش صد درصدی اعتبارات عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را صادر کرد.

 «اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه استان البرز بعد از ظهر شنبه در نشستی صمیمی با استاندار البرز از مشکلات و کاستی های این بخش سخن گفتند و دکتر عزیزاله شهبازی پس از شنیدن سخنان نمایندگان انجمن های فرهنگی هنری و رسانه قول داد نیازهای این بخش را در اسرع وقت پیگیری کند.»

ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: به دنبال این نشست استاندار البرز بلافاصله دستور داد تا اعتبارات عمرانی« بند ب استانی» این اداره کل از 50 درصد به 100 درصد افزایش یافت.

وی افزود: به دنبال برگزاری نشست صمیمی استاندار البرز با اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه این استان، دکتر شهبازی پس از شنیدن نظرات و مطالب منتخبان و نمایندگان حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه استان، به صورت مستقیم با عملکرد، ظرفیت ها، تنگناها و پیشنهادات آنها آشنا شدند.

وی اضافه کرد: به عنوان هدیه استاندار البرز به حوزه فرهنگ ، هنر و رسانه در نشست توزیع اعتبارات تملک دارائی استان، ضمن هماهنگی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل اقتصاد و دارائی این استان مقرر شد، تخصیص اعتبارات تملک دارائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از سرفصل بند ب اعتبارات استانی از 50 درصد به 100 درصد افزایش و به صورت کامل پرداخت شود.

وی ضمن قدردانی از این اقدام استاندار البرز اظهار داشت: با این دستور دکتر شهبازی، مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به سرجمع اعتبارات تملک دارائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزوده شد.

مقدم گفت: این اقدام استاندار البرز، بارقه امید را در دل کارگزاران و فعالان حوزه فرهنگ و هنر تقویت و نوید بخش رونق هرچه بیشتر در فعالیت ها و رویدادهای فرهنگی و هنری البرز است.

وی ادامه داد: این اعتبار برای تامین و تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری استان البرز هزینه می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1397، کدخبر: 796571 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین