پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
فرماندار انزلی گفت: باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا این شهر ساحلی از وضعیت فعلی خارج شده و به مقصد سفر مسافران تبدیل شود.

شعارسال: فرماندار انزلی گفت: باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا این شهر ساحلی از وضعیت فعلی خارج شده و به مقصد سفر مسافران تبدیل شود.

 اسماعیل حیدری آزاد در جلسه تعیین تکلیف کشتی میرزا کوچک خان با اشاره به اینکه بندرانزلی به محل گذر مسافران تبدیل شده است اظهار کرد: همگان مدعی این هستند که انزلی شهر گردشگری و توریستی است در حالیکه بندرانزلی در حال حاضر به محل گذر مسافران تبدیل شده است.

وی افزود: باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا این شهر ساحلی از وضعیت فعلی خارج شده و به مقصد سفر مسافران تبدیل شود.

فرماندار انزلی جذب سرمایه گذار را به عنوان مهمترین اصل برای بندرانزلی برشمرد و خاطر نشان کرد: با تسهیل در شرایط سرمایه گذاری در بندرانزلی علاوه بر جذب سرمایه گذار می‌توان زمینه‌های رشد و توسعه همه جانبه بندر انزلی را فراهم آورد.

حیدری آزاد تاکید کرد: دستگاه های اجرایی دنبال منافع حداکثری نباشند بلکه با حداقل درآمد بیشترین خدمات را برای جذب سرمایه گذار وسرمایه گداری منجمله راه اندازی این کشتی اهتمام ورزند و البته جا دارد از زحمات همه دستگاههای متولی منجمله اداره کل بنادر و دریانوردی که تاکنون همراهی وهمکاری خوبی را با مالکین کشتی میرزا کوچک خان داشتند تشکر و قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری و اداره برق و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز نهایت همکاری لازم را انجام دهند.

حیدری آزاد با اشاره به شرایط فعلی کشتی میرزا کوچک خان در بندرانزلی گفت: سرپا نگه داشتن کشتی میرزا کوچک هزینه زیادی دارد اما در این اوضاع فعلی نگه داشتن این کشتی هم هنر است.

فرماندار افزود: باید با کاهش هزینه های کشتی و پایین آوردن آن به حداقل هزینه، در خصوص فعال شدن این کشتی اقدام شود .

برای تامین هزینه ها، کشتی میرزاکوچک خان باید به درآمد زایی برسد

در ادامه این جلسه مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان نیز اظهار کرد: پیشنهاد می شود کشتی تبدیل به یک هتل دریایی شود.

حمیدرضا آبایی افزود: با توجه به اینکه توقف روزانه این کشتی در اسکله بندر نیز هزینه بر است و باید این کشتی به درآمد زایی برسد تا هزینه های آن نیز تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: مالک کشتی میرزا کوچک خان با هماهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان برنامه های خود برای فعال سازی کشتی را ارائه کند.

لازم به ذکر است در این جلسه نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی کامل خود را برای حمایت همه جانبه از هرگونه سرمایه گذاری و راه اندازی کشتی میرزاکوچک خان اعلام کرد و مصوب شد که مالک کشتی میرزا کوچک خان در مدت یک هفته نسبت به انتخاب کاپیتان اقدام کند و از سوی مالک نسبت به تعمیر ژنراتور و موتور کشتی در مدت یک هفته اقدام شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:18 دی 1397 ، کدخبر:www.ilna.ir ،  713030

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
اندیشیدن تدابیر که کاری درست نمیکنه باید حتما نظارت برنامه داشته باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین