پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
با حمایت ستاد لیزر، فوتونیک ساخت و مواد پیشرفته معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال، به منظور جهت‌دهی مناسب و هم‌افزایی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه لیزر و فوتونیک راه اندازی شد.

شعار سال: به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بدیهی است که توسعه فناوری‌های مورد نیاز و راهبردی، یکی از محورهای کلیدی توسعه، خلق ارزش و تولید ثروت برای جوامع مختلف است، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال را در تارنمای خود در نظر گرفته است.

از سوی دیگر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اساسی در سطح ملی به‌منظور حل چالش‌های فناورانه ملی، توسعه صنعتی، کاهش آسیب‌پذیری اقتصاد و صنعت کشور و هماهنگی میان ذی‌نفعان و بازیگران مختلف در حوزه فعالیت ستاد و همچنین جهت‌دهی مناسب و هم‌افزایی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، از دیگر دلایل راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی فعال است.

تمامی افراد فعال و علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت که بطور خاص شرایط ثبت نام در دو سامانه دیگر (دانش‌آموزان و دانشجویان دانش‌پژوهشان و اساتید) را ندارند؛ می‌توانند با تکمیل فرم و ارسال مستندات تکمیلی، برای عضویت در این سامانه و پیوستن به شبکه فعالان ستاد اقدام کنند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در تکمیل و یا ثبت اطلاعات می‌توان با دفتر ستاد به شماره 22414193-021 داخلی 1211، تماس حاصل کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت معاونت علمی و فناوری، تاریخ 18 دی 97، کد مطلب: 41406:www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
امیدواریم اینطور باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین