پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۶
مسئول مرکز ملی نظارت بر بیماری‌ها و بهداشت عمومی گرجستان گفت: ۱۵۸ مورد ابتلا به ویروس آنفلوانزای خوکی (H۱N۱) در گرجستان بصورت آزمایشگاهی به تایید رسیده است.

شعارسال: مسئول مرکز ملی نظارت بر بیماری‌ها و بهداشت عمومی گرجستان گفت: ۱۵۸ مورد ابتلا به ویروس آنفلوانزای خوکی (H۱N۱) در گرجستان بصورت آزمایشگاهی به تایید رسیده است.

 'آمیران گامکرلیدزه' اظهار داشت: شاخص شیوع ویروس آنفلوانزا در گرجستان پایین آمده است و بر اساس آخرین آمار‌های موجود از هر ۱۰۰ هزار شهروند، ۲۵۶ نفر مبتلا به این بیماری است، در حالیکه این شاخص هفته گذشته ۲۷۷ نفر بود.

بنا به این گزارش، در رابطه با شیوع آنفلوانزا در گرجستان، در بیمارستان‌های شهر روستاوی و مرکز پزشکی منطقه مسختای این کشور قرنطینه اعلام شده است.

دیروز نیز یک یک زن ۴۰ ساله در شهر پوتی گرجستان به علت ابتلا به انفلوانزای خوکی و عفونت حاد دستگاه تنفسی در گذشت و به این ترتیب شمار جان باختگان به ۹ نفر رسید.

در حال حاضر در بیمارستان شهر پوتی ۱۱ بیمار مبتلا به عفونت تنفسی بستری هستند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک،تاریخ انتشار: 18دی 97، کدخبر:867715 ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین