پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه انسان‌ها در برهه‌های مختلف زندگی از خدمات سازمان‌های بیمه گر اجتماعی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این سازمان‌ها خدمات گوناگونی را به ذینفعان ارائه می‌کنند. سازمان‌های بیمه گر اجتماعی از حیث تنوع و تعدد خدمات از متمایزترین سازمان‌ها هستند.

شعارسال: مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی از صدور بیش از ۱۰۵ میلیون نسخه الکترونیک خبر داد.

 علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه انسان‌ها در برهه‌های مختلف زندگی از خدمات سازمان‌های بیمه گر اجتماعی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این سازمان‌ها خدمات گوناگونی را به ذینفعان ارائه می‌کنند. سازمان‌های بیمه گر اجتماعی از حیث تنوع و تعدد خدمات از متمایزترین سازمان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نهاد‌های بیمه گر اجتماعی از سازمان‌های خدمت محور هستند، افزود: حوزه فناوری اطلاعات در ارتقای خدمات این سازمان‌ها جایگاه مهمی دارد. بهره‌گیری از این حوزه به چابکی، کارآیی و پاسخگویی دستگاه‌ها و در نهایت به افزایش رضایتمندی خدمت گیرندگان منجر می‌شود.

معیری با اشاره به بحث‌های فنی، فرهنگی و قانونی در موضوع استفاده از فناوری اطلاعات در سازمان‌ها گفت: در صورتی که تمامی موارد لحاظ شوند، سازمان‌ها هوشمند می‌شوند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی در ادامه ابزار‌های خدمات غیرحضوی را برشمرد و تصریح کرد: خدمات غیرحضوری سازمان‌ها از طریق اپلیکیشن، کد دستوری ussd، پیامک و تلفن گویا ارائه می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط دیتا‌ها میان سازمان‌ها گفت: سازمان تأمین اجتماعی با ۱۳ سازمان از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نظام پزشکی، ثبت احوال و غیره در ارتباط است.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی صدور نسخه‌های الکترونیک را یکی از مهم‌ترین خدمات سازمان تأمین اجتماعی در بخش فناوری اطلاعات اعلام کرد و گفت: صدور نسخه‌های الکترونیک و حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی این سازمان از سال ۹۵ آغاز و در برخی مراکز طرف قرارداد استان‌ها نیز انجام شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۵ میلیون نسخه الکترونیک صادر شده است و کاهش تداخلات دارویی، حذف خطای پزشکی، حذف کاغذ، افزایش سرعت و دقت در تجویز و رویت سوابق پزشکی بیماران از نتایج این طرح است.

معیری، نوبت‌دهی شعب و مراکز درمانی، مشاهده سوابق بیمه‌ای و ارسال و پرداخت لیست حق بیمه را از دیگر خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: ۲۴ عنوان خدمت از راه دور در سایت این سازمان قرار گرفته است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار: 21دی 97، کدخبر:6793345 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین