پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۸۲۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
مدیرکل اداری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای از انجام اقدامات لازم برای جذب ۹۵ درصد مربیان حق التدریس به صورت پیمانی خبر داد.

شعارسال:مدیرکل اداری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای از انجام اقدامات لازم برای جذب ۹۵ درصد مربیان حق التدریس به صورت پیمانی خبر داد.

از روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، سیدحسن حسینی با اشاره به صدور مجوز برای پیمانی شدن افراد حق‌التدریس مشمول از صدور احکام برای ۱۷۰ نفر از مشمولان و فراهم شدن مقدمات و اقدامات لازم برای جذب ۹۵ درصد مربیان حق‌التدریس به صورت پیمانی خبر داد.

وی اظهار کرد: به دنبال ابلاغ قانون برنامه ششم مبنی بر ساماندهی مربیان حق‌التدریس (بند ذ) ، بهمن سال گذشته آیین نامه ای برای استخدام مربیان حق‌التدریس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای تهیه شد که پس از مکاتبه‌های لازم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهار سال ۱۳۹۷ نهایی شد.

مدیرکل اداری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای افزود: برآورد اولیه درباره تعداد مربیان حق‌التدریس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای مشمول ۱۲۰۰ نفر بود که توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مکاتبه‌های لازم با سازمان اداری و استخدامی برای اجرای ماده یک احکام دائمی این افراد انجام شد.

وی عنوان کرد: مهرماه امسال با پیگیری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای مجوز لازم را برای پیمانی شدن مشمولان دریافت کردیم، بلافاصله بخشنامه و مصوبه مربوط ارسال کردیم. حدود یک هزار و ۱۰۰ پرونده ارسال شد که از این تعداد ۹۳۰ پرونده به هسته گزینش ارجاع و تاکنون نتیجه نهایی گزینش ۴۲۲ نفر ارسال شده و حکم استخدام پیمانی برای ۱۷۰ نفر صادر شده است.

حسینی با بیان اینکه در سه ماه اخیر فرایند استخدام برای ۴۰۰ نفر از مربیان حق‌التدریس طی شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری احکام تمام مشمولان صادر شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار23دی 97، کدخبر: 351861، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین