پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۴۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام پیمانی دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ‌‌‌‌و نگرانی دانشجومعلمان توضیحاتی ارائه کرد.

شعارسال: در بخشنامه‌ای که با امضای وزیر آموزش‌وپرورش با موضوع ارسال فهرست پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مربوط به آزمون سال 97 صادر شده، آمده است که استخدام ورودی‌های سال 97 به صورت پیمانی است.

استناد این موضوع به نامه مورخ 28 آذر 97 سازمان اداری و استخدامی کشور مربوط است که براساس آن دانشجو معلمانی که در اجرای مجوز مورخ 30 تیر 97 سازمان مذکور به استخدام در می‌آیند استخدام آنها پیمانی خواهد بود.

در همین رابطه، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به انتقادات دانشجو معلمان نسبت به تغییر وضعیت استخدامی از رسمی_ آزمایشی به پیمانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد: در خصوص دغدغه برخی دانشجو معلمان عزیز جدیدالورود ضمن پیگیری برای رفع نگرانی‌ها از معاون مالی اداری وزارت خانه خواسته ام دلایل و نتایج پیگیری موضوع را به اطلاع همکاران جوانم برساند.

 پاسخ توئیتری وزیر آموزش‌وپرورش به نگرانی‌های دانشجومعلمان از استخدام «پیمانی»

باسلام

احکام دانشجو معلمان اگر به صورت پیمانی صادر شود تا 5 سال امکان تبدیل آن به آزمایشی رسمی نیست. درضمن شما به آنچه رسما در دفتر چه انتخاب رشته ثبت شده پایبند نیستید چطور به کلام شما می توان اعتماد کرد؟ آزموده را آزمودن خطاست. جناب وزیر شما رسما دارید بچه ها را گول می زنید، جناب وزیر! چرا اینقدر در مذاکره ضعیف هستید چرا تا حال هیچ وزیری اینقد ضعیف نبوده؟ نه جناب وزیر دارید گول می زنید و توئیت کذب پخش می کنید.

 دانشجویان حرف آقای بطحایی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، گول توئیت ایشان را نخورید.

** استخدام دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ورودی ۹۷ پیمانی شد

رئیس دانشگاه فرهنگیان: مشکل تا اسفند یا اردیبهشت حل می‌شود

 وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی از تغییر رویه استخدام دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ورودی سال ۹۷ خبر داد؛ این در حالیست که پیش از این استخدام دانشجو معلمان به صورت رسمی آزمایشی بود و باعث واکنش دانشجومعلمان به ابلاغ این حکم شد.
 بسیاری از این دانشجویان به امید تضمین آینده شغلی و استخدام رسمی شدن وارد در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند و اعلام این حکم باعث شد حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان به این امر واکنش نشان داد و بیان کرد: انشالله مشکل تا اسفند یا اردیبهشت حل خواهد شد و احکام رسمی _آزمایشی صادر خواهد شد.
روال دانشگاه فرهنگیان پیش از این استخدام رسمی بوده و این دانشجویان در زمان انتخاب رشته بر این اساس و اینکه هیچ گونه اعلامی بر استخدام پیمانی شدن اعلام نشده بود، وارد این دانشگاه شدند.


شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین