پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹
رئیس پارک علم و فناوری شریف گفت: ناحیه نوآوری شریف کانون امید، انرژی آفرینی و محل تجمع شرکت های دانش بنیان است.

شعار سال: مجید دهبیدی پور روز سه شنبه در مراسم رویداد ناحیه شریف اظهار کرد: ناحیه نوآوری شریف با هدف استفاده حداکثری از بخش خصوص و سرمایه گذاری این بخش در اطراف دانشگاه شریف احداث شده است.

وی عنوان کرد: این ناحیه با در نظر گرفتن فضایی به متراژ دو هزار و 500 هکتار احداث شده و امکاناتی از قبیل وجود پنج ایستگاه مترو، دو ایستگاه بی آرتی، پایانه مسافربری غرب،دسترسی آسان به فرودگاه مهرآباد و وجود اتوبان های بزرگ کشور از زیرساخت های حمل و نقل است که در احداث محل در نظر گرفته شده است.

دهبیدی پور اظهار کرد: در حال حاضر شتاب دهنده ها و ایستگاه نوآوری صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر در این ناحیه فعالیت می کنند. رئیس پارک علم و فناوری شریف افزود: این پارک در نظر دارد سرمایه گذاران بخش خصوصی را در این طرح کلان دعوت کند. وی ادامه داد: از ویژگی های این ناحیه دارایی های اقتصادی. فیزیکی ( فضاها با طراحی های خلاق ) ارتباط سخت و نرم با مردم و افزایش پهنای باند اینترنتی است.

دهبیدی پور گفت: در نظر گرفته شده خدماتی برای رفاه و همراهی مردم ، طراحی های متمایز در ناحیه با سایر مناطق شهری با همراهی شهرداری و دولت صورت بگیرد. رئیس پارک علم و فناوری شریف عنوان کرد: 40 نوع نهاد در ناحیه اعم از استارتاپ ها ، مراکز نوآوری فعالیت می کنند اما امکانات رفاهی مثل پارکینگ مطلوب نیست.

دهبیدی پور اعلام کرد: اکوسیستم فناوری نیاز به امید دارد که تیم های حاضر از امید و انرژی زیادی سرشار هستند. وی عنوان کرد: برنامه ریزی شده در راستای گسترش ناحیه نوآوری به فضای سبز منطقه آسیب نرسد و املاک مناسب برای استقرار شرکت ها در نظر گرفته شود.

رئیس پارک علم و فناوری شریف افزود: طراحی و اجرای (المان ) شاخصه های شهری در ناحیه مربوطه، ایجاد برج فناوری طرشت و خدمات بانکی، بیمه ای، خدمات شهری و اینترنت پر سرعت از برنامه ریزی های دیگر برای توسعه و تمایز این ناخیه از سایر مناطق است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25 دی 97، کد مطلب: 83171837، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین