پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال گذشته شرکت‌های دانش‌بنیان دو میلیون و ۶۳۰ هزار دلار صادرات داشتند و بیش از هفت هزار و ۷۰۰میلیارد تومان فروش آنها بوده است.

شعار سال : منصور غلامی در خصوص دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: طی چند سال گذشته، با پیشرفت علم و فناوری و ظهور شرکت‌های دانش‌بنیان اقتصاد کشور تغییرات زیادی داشته است و این شرکت‌ها توانسته‌اند صادرات داشته باشند.

وی افزود: بر اساس آمار، سال گذشته ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار دلار شرکت‌های دانش‌بنیان صادرات داشتند و بیش از ۷ هزار و هفتصد میلیارد تومان فروش شرکت‌ها برآورد شده که رقم قابل‌ملاحظه و خوبی است و روزبه‌روز روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با وجودآنکه سابقه شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان طولانی نیست اما این شرکت‌ها توانستند پایه‌های اقتصاد دانش‌بنیان را در کشور مستحکم کنند. اقتصادی که بر پایه دانش‌بنیان باشد می‌تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک، فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری می‌تواند به خلق ثروت و ارزش‌افزوده کمک کند و به همین منظور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را در اولویت قرار می‌دهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار:  1بهمن 1397 ، کدخبر: 353905،www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
رشد و توسعه صادرات کالا و خدمات دانش‌بنیان، یکی از اهداف معاونت امور بین‌الملل و تبادل فناوری است که به طور حتم از یک سو نیازمند شناخت ظرفیت شرکت‌های فناور داخلی و از سویی دیگر شناسایی بازارهای بین‌المللی بازارهای هدف صادراتی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین