پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه برج باغات شورای شهر تهران، باغات شهر را به تاراج داده است.

شعارسال: رحمت اله حافظی روز یکشنبه در دویست و شصت و دومین جلسه غیرعلنی شورای شهر تاکید کرد: بر اساس مصوبه الزامات اجرایی ساخت و ساز در باغات به مالک اجازه داده شده که در 30 درصد مساحت باغ ساخت و ساز انجام دهد.

وی گفت: با این مصوبه 45 درصد از مساحت باغ در منفی دو طبقه گودبرداری و در ارتفاع نیز از 11 تا 21 طبقه ساخته شود.

حافظی خاطر نشان کرد: با اجرای این مصوبه و عملیات ساخت و ساز، بیش از 70 درصد باغ از بین می رود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه به استناد قانون حفظ و گسترش فضای سبز و آیین نامه ذیل آن نباید ساخت و ساز در باغات انجام شود، افزود: نظر کارشناسی کمیسیون سلامت شورای شهر صدور مجوز 2 تا سه طبقه در باغات است.

وی با بیان اینکه در مورد صیانت از باغات، اعلام شده قانون بالادستی مصوبه شورای انقلاب، قوی تر است، گفت: این قانون سرجای خود باقی خواهد ماند و پیشنهاد کمیسیون سلامت، اصلاح دستورالعمل اجرایی قانون است.

حافظی همچنین خاطرنشان کرد: از دو سال پیش تذکرات و انتقاداتم را نسبت به عملکرد شهرداری و حتی شورای شهر تهران اعلام کردم، اگر از حقوق مردم صیانت می کنم بی انصافی است که از آن به رویکرد پوپولیستی و عوام فریبی تعبیر شود.

حافظی همچنین به اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر در جلسه گذشته در مورد کارشناسان نیز افزود: به کارشناسان صفت ناشایستی نسبت داده شد، این در حالی است که کارشناسان بزرگترین سرمایه هر دستگاه و سازمانی هستند.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد خبر: (5360423) 82092758، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین