پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه اصفهان اخبار مبنی بر بازگشایی آب زاینده‌رود در روز پنجم بهمن‌ماه را رد کرد و گفت: پیرامون بازگشایی آب زاینده‌رود، روز شنبه جلسه‌ای برگزار می‌شود.

شعار سال: حسن ساسانی درباره اخباری مبنی بر بازگشایی آب سد زاینده رود در روز جمعه پنجم بهمن‌ماه که در برخی رسانه‌های مجازی منتشر شده است، اظهار داشت: چنین خبری صحت ندارد و ما روز شنبه پیش‌رو، در همین ارتباط با کشاورزان جلسه‌ برگزار می‌کنیم و چگونگی رهاسازی آب زاینده رود در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیم نهایی برای بازگشایی آب زاینده رود بر عهده کارگروه سازگاری با کم آبی استان اصفهان، افزود: قطعیت بازگشایی سد زاینده رود توسط وزارت نیرو تایید شده است اما زمان و چگونگی بازگشایی آن برعهده استان است. معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه اصفهان افزود: جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی با حضور کلیه ذی‌نفعان، به منظور بررسی رها سازی آب در زاینده‌رود تشکیل می‌شود.

وی حجم کنونی ذخیره آب در سد زاینده‌رود را 186 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: براساس آمار بارش‌ها، در ایستگاه شاخص حوضه زاینده رود 972 میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 بهمن 97، کد مطلب: 1930127:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین