پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
رئیس بنیاد مستضعفان از انتخاب فاینانسور منطقه سه آزادراه تهران-شمال در نیمه اول سال ۹۸ خبر داد و گفت: مناقصه انتخاب فاینانسور این منطقه تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

شعار سال: محمد سعیدی‌كیا رئیس بنیاد مستضعفان در جریان بازدید وزیر راه وشهرسازی از منطقه یك آزادراه تهران-شمال با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق یك و دو این آزادراه اظهار داشت: تاكنون در مناطق یك و دو بالغ بر سه هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تكمیل مناطق دو و سه نیز به هشت تا ۱۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به سع عامل تاثیرگذار در عملیات اجرایی آزادراه تهران-شمال گفت: اراده مشترك بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان كارساز بوده است، همچنین این پروژه با آخرین استانداردهای روز دنیا در دست اجرا قرار دارد و تمام اقدامات نیز به دست مهندسان توانمند داخلی انجام شده است.

سعیدی‌كیا در خصوص نحوه جذب فاینانسور منطقه سه این آزادراه گفت: چند شركت ایرانی و چینی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در منطقه سه اعلام كرده‌اند كه مناقصه مربوطه نیز با همكاری وزارت راه وشهرسازی تا قبل از پایان سال جاری تنظیم و برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان از مشخص شدن فاینانسور منطقه سه در نیمه اول سال آینده خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تاریخ 4 بهمن 97، کد مطلب: 63777: www.news.mrud.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
با آرزوی مفقیت این پروژه بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین