پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
اعطای تسهیلات بانکی بدون بهره برای خرید کشتی های تفریحی سازمان بنادر و دریانوردی در صورت درخواست بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دریایی از جمله خرید شناورهای تفریحی آمادگی ارائه تسهیلات بدون بهره بانکی را دارد


شعارسال : معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در صورت درخواست بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دریایی از جمله خرید شناورهای تفریحی آمادگی ارائه تسهیلات بدون بهره بانکی را دارد.

محمد سعیدنژاد در حاشیه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چهار پروژه عمرانی در جلسه بررسی چالش‌های فراروی توسعه بندر نوشهر با تاکید بر ضرورت احداث راه دسترسی بندر نوشهر اظهار کرد: همکاری مسئولان استانی و شهرستانی برای احداث این پروژه زیرساختی لازم و بسیار حیاتی است.

وی به اهمیت دریای خزر و ظرفیت بالای آن پرداخت و افزود: از این مسیر دریایی علاوه بر تبادل کالا با کشورهای حاشیه خزر و حتی کشورهای اروپایی، می‌توان از ظرفیت این دریا برای توسعه صنعت گردشگری دریایی بهره‌مند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازیخاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در صورت درخواست بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دریایی از جمله خرید شناورهای تفریحی آمادگی ارائه تسهیلات بدون بهره بانکی را دارد.

سعیدنژادهمچنین با اشاره به موقعیت استراتژیک بندر نوشهر در شمال کشور و نزدیکی آن به پایتخت تصریح کرد: با تکمیل آزادراه تهران ـ شمال جایگاه بندر نوشهر بیش از پیش ارتقاء می‌یابد.

وی با اشاره به لزوم حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در احداث پروژه‌های بندری افزود: در حال حاضر پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در بندر نوشهر در حال انجام است ضمن اینکه 27 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این بندر در حال اجراست.

در ادامه منوچهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با ارائه گزارشی از وضعیت بندر نوشهر و طرح‌های توسعه‌ای در دست اقدام و پروژه‌های مطالعاتی،درباره چالش‌های فراروی توسعه بندر با سابقه نوشهر پرداخت و گفت: در حال حاضر مهم‌ترین معضل بندر نوشهر نبود راه دسترسی است که موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در سطح شهر و ایجاد نارضایتی برای شهروندان شده است./فارس

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت وارش نیوز، تاریخ انتشار سه شنبه 28 مهر 1394 ، کد مطلب : 23273 : www.vareshnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین