پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
رسانه های اسرائیلی بخش هایی از مصاحبه ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با سی ان ان را منتشر کرده اند و از قول او مدعی شده اند که تهران و مسکو با یکدیگر متحد نیستند.

شعارسال: رسانه های اسرائیلی بخش هایی از مصاحبه ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با سی ان ان را منتشر کرده اند و از قول او مدعی شده اند که تهران و مسکو با یکدیگر متحد نیستند.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما به هیچ وجه اهمیتی به اقداماتی که می تواند امنیت خیلی قوی برای اسرائیل به بار بیاورد را دست کم نمی گیریم. اسرائیلی ها، امریکایی ها و همه از جمله ایرانی‌ها و ترک ها و دولت دمشق این را می دانند. این یکی از اولویت های اصلی روسیه است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اتهامات مربوط به همکاری روس ها با ترامپ در انتخابات گفت: این واقعیت ندارد. لطفا از سایه خودتان نترسید. ما تهدید نمی کنیم.

تایمز اسرائیل در ادامه از قول ریابکوف گفت که متحد دانستن ایران و روسیه غیر دقیق است و این دو فقط در سوریه «همکاری» می کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 6بهمن 1397 ، کدخبر:www.entekhab.ir ،455510 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
کار درست و اینا میکنن از موضع قدرت طرفداری میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین