پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۵۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
معاون دادستانی کل کشور با ارسال نامه ای به مطالبه دیده‌بان شفافیت و عدالت، در خصوص موسسه مالی و اعتباری آرمان وحدت، پاسخ داد و اعلام کرد: بانک مرکزی مدعی است سپرده ۹۹ درصد سپرده گزاران تعیین تکلیف شده و مالباختگان به حقوق خود رسیدند.
شعار سال : معاون دادستانی کل کشور با ارسال نامه ای به مطالبه دیده‌بان شفافیت و عدالت، در خصوص موسسه مالی و اعتباری آرمان وحدت، پاسخ داد و اعلام کرد: بانک مرکزی مدعی است سپرده ۹۹ درصد سپرده گزاران تعیین تکلیف شده و مالباختگان به حقوق خود رسیدند.
 معاون دادستانی کل کشور در پاسخ به نامه مطالبه دیده‌بان شفافیت و عدالت نوشت: متعاقب پیگیری این معاونت بدین وسیله تصویر نامه مورخ ۹۷/۰۹/۰۸ معاون نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت هرگونه بهره و اعلام نظر ارسال می‌گردد.

این نامه پاسخ به نامه‌ای بود که در ماه‌های گذشته توسط دیده‌بان شفافیت و عدالت و طی ثبت مطالبه مالباختگان موسسه آرمان وحدت در سامانه مطالبه گری این موسسه نگاشته و به عنوان پرطرفدارترین مطالبه هفته با امضای احمد توکلی به دادستانی کل کشور ارسال شد.

در تصویر نامه بانک مرکزی، به مکاتبات متعدد بانک با مراجع انتظامی و قضایی جهت توقف فعالیت تعاونی فاقد مجوز آرمان وحدت اشاره و عنوان شده است؛ بانک مرکزی از مدیران این تعاونی شکایت نموده و هم اکنون این پرونده در مراجع قضایی مشهد مفتوح است.

در این نامه معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه مسئولیت مدیریت داریی و بدهی های تعاونی اعتباری وحدت به موسسه اعتباری ملل واگذار گردید، تصریح کرد: همچنین حسب مصوبه کمیته سران قوا، بازپرداخت سپرده گذاران تاسقف حداکثر 10 میلیارد ریال برنامه ریزی گردیده که توسط موسسه اعتباری ملل در دست اجراست.

به ادعای معاون نظارتی بانک مرکزی، بالغ بر ۹۹ درصد سپرده گزاران تعیین تکلیف شده اند و سپرده آنها پرداخت شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف،تاریخ انتشار:6بهمن 1394،کد خبر:3971106078،www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
شاه دزدی بالاتر از بانک مرکزی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین