پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹
شخصیت‌ها و پژوهشگران یونانی طرحی برای تحریم علمی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده‌اند.

شعارسال: شخصیت‌های علمی و پژوهشگران یونانی درصدد تحریم علمی رژیم صهیونیستی هستند. این اقدام به درخواست جنبش جهانی «تحریم رژیم صهیونیستی و لغو سرمایه‌گذاری در این رژیم» موسوم به BDS صورت می‌گیرد.

۶۱ شخصیت علمی و پژوهشگر یونانی با امضای طوماری بر پایبندی خود به تحریم برنامه‌ها، فعالیت‌ها و همایش‌های مراکز علمی و پژوهشی صهیونیستی تأکید کردند.

این شخصیت‌ها خواستار توقف اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تمامی اراضی اشغالی فلسطینی ازجمله قدس شدند.

آن‌ها همچنین بر ضرورت احترام به ‌حق بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود طبق قطعنامه ۱۹۴ سازمان ملل و حق تشکیل کشور مستقل فلسطین تأکید کردند.

امضاکنندگان این طومار خواستار ملزم کردن رژیم صهیونیستی به پایبندی به قوانین و معاهدات بین‌المللی شده و بر موضع ثابت خود در حمایت از مسئله فلسطین تأکید کردند.

قرار است نسخه‌ای از این طومار همراه با اسامی امضا‌‌کنندگان آن به رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس پارلمان و رؤسای احزاب یونان تقدیم شود.همچنین نسخه‌هایی از آن نیز به سفارتخانه‌های فلسطین و رژیم صهیونیستی در یونان و نمایندگان کمیته‌های اروپایی در یونان و نماینده سازمان ملل در این کشور ارسال می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:6بهمن1397 ، کدخبر: 355344: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین