پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
مشاور امنیت ملی آمریکا از تحریم شرکت نفت و گاز ونزوئلا و مسدود شدن دارایی‌های این شرکت در آمریکا خبر داد.
شعار سال : "جان بولتون" مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت که شرکت نفت و گاز ونزوئلا در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته و منابع و درآمدهای این شرکت در آمریکا نیز مسدود خواهد شد.

بر اساس گفته بولتون، با این تحریم‌ها 7 میلیارد دلار از دارایی‌های شرکت نفت و گاز ونزوئلا مسدود خواهد شد و طی سال جاری نیز به 11 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی خود دست نخواهد یافت.

وی در ادامه سخنانش بار دیگر دولت قانونی ونزوئلا را تهدید کرده و گفت که هرگونه مقابله با مخالفان دولت و برخورد با دیپلمات‌های آمریکایی با پاسخ آمریکا روبرو خواهد شد.


اختلافات دیپلماتیک و سیاسی آمریکا و ونزوئلا پس از آن تشدید شده است که ایالات متحده رسما خوان گوایدو رهبر مخالفان و رئیس مجمع ملی ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخته است.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار9بهمن1397 ، کدخبر: 1933857: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین