پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۷۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
سفیر سوئیس در تهران از تلاش این کشور برای راه‌اندازی کانالی بشردوستانه در جهت عرضه مواد غذایی و دارویی به ایران خبر داد.

شعارسال: مارکوس لایتنر، سفیر سوئیس در تهران در گفت‌وگویی اختصاصی با فایننشال تریبون اعلام کرد: دولت سوئیس تلاش دارد برنامه‌هایش را در جهت رونمایی از یک کانال مالی بشردوستانه برای ایران از طریق مذاکراتی پیچیده با طرفین در ایران، آمریکا و سوئیس پیش ببرد.

وی در ادامه افزود: این کانال – که از سازوکار ویژه مالی اروپا یا همان SPV (که حال با نام اینستکس شناخته می‌شود) مجزا است – قصد دارد به عرضه مواد دارویی، وسایل پزشکی و مواد غذایی بپردازد. این اقلام طبق گفته‌ی آمریکا هدف تحریم‌هایی که پس از خروج بحث‌برانگیز و غیرقابل پیش‌بینی دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای در ماه می اعمال شد، نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:15بهمن1397 ، کدخبر: 97111508418: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
حالا همه میخوان به ایران کمک کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین