پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد. از همان زمان علاوه بر خدمات رسانی به ایثارگران، در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز مشغول به فعالیت است.
شعارسال: یکی از مهم ترین بخش های خدماتی این نهاد حوزه درمان ایثارگران است. بنیاد در این بخش با تاسیس بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی به ارائه انواع خدمات پزشکی به ایثارگران می پردازد. همچنین در این حوزه خدمات دیگری مانند ورود پزشکان و متخصصان بین المللی به کشورمان جهت درمان جانبازان و استفاده از تجربیات آن ها است. ساخت انواع لوازم کمک پزشکی با استفاده از تجربیات جهانی و توان متخصصین داخلی برای ایثارگران یکی دیگر از خدمات ارائه شده است.

دیگر بخش مهم فعالیت بنیاد حوزه اشتغال ایثارگران است که در این بخش انواع خدمات مانند ارائه وام های خوداشتغالی و کارآفرینی، ارائه آموزش ها و مشاوره های شغلی به ایثارگران است و همچنین ساخت و بهره برداری کارخانه ها و مراکز اقتصادی و تولیدی مانند دامپروری و مرغداری جهت ایجاد زمینه های شغلی برای ایثارگران از سوی سازمان اقتصادی کوثر انجام می شود. حوزه آموزش از بخش های مهم مورد توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این حوزه علاوه بر حمایت از تحصیلات عالیه ایثارگران در سطح دانشگاه های مختلف کشور به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز دانشگاه شاهد نیز تاسیس و راه اندازی شده که علاوه بر ارائه خدمات آموزشی به ایثارگران و عموم مردم نیز از آن بهره مند شده اند.

گزارش تصویری پیش رو حاوی تصاویر بخشی از فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران که علاوه بر کمک به شرایط اقتصادی کشور و تولید محصولات ضروری به دست متخصصین ایثارگر، باعث رونق اشتغال به خصوص برای ایثارگران شده است.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1397 ، کدخبر: 4533588 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین