پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
نمایندگان مجلس مصوب کردند که فرزندان شهید که معلول، محجور و دارای بیماری صعب‌العلاج هستند و قادر به‌ انجام کار نیستند، از حقوق ماهانه برخوردار می‌شوند.
شعارسال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز دوشنبه پارلمان رسیدگی به لایحه دائمی شدن برخی احکام قوانین برنامه‌های پنج‌ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را ادامه دادند و ماده الحاقی 54 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

بر این اساس، دولت موظف شد از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به استمرار پرداخت مستمری پدر و مادر شهید فوت شده دارای فرزندان معلول، محجور، مطلقه تحت تکفل، نامادری و بیماری صعب‌العلاج اقدام نماید.

در تبصره این ماده مصوب شد در صورتی که از حق و حقوق دولتی این‌دسته از افراد به طور ماهانه برخوردار باشند از این ماده مستثنی هستند.

همچنین خانه ملتی‌ها مقرر کردند که فرزندان شهید که معلول، محجور و دارای بیماری صعب‌العلاج هستند و قادر به‌کار نیستند از حقوق ماهانه برخوردار می‌شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 13950213000718، www.farsnews.com .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین