پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
رئیس دادگستری استان تهران در خصوص آرای نقض شده در سال گذشته در دادگاههای استان گفت:۱۱۰هزار رای معادل ۱۴درصد از آرای صادره مورد اعتراض قرار گرفته وبه دادگاه تجدیدنظر ارسال شده است.

شعارسال: غلامحسین اسماعیلی در مراسم دیدار رئیس قوه قضائیه با کارکنان و قضات دستگاه قضایی در استان تهران با اشاره به ۷۸۲ هزار رای صادره در محاکمه بدوی تهران گفت: ۱۱۰ هزار یعنی ۱۴درصد این آمار مورد اعتراض قرار گرفته و به دادگاه تجدیدنظر ارسال شدند علاوه بر این تنها آرای تجدیدنظر ۱۰ درصد نقض شده بودند.

وی از کاهش ۵۰ درصد پرونده های مسن دادگستری استان تهران در سال گذشته خبر داد و افزود: علاوه بر این میزان کاهش ۱۰ درصد پرونده های اجرای احکام، کاهش ۱۰ درصدی جمعیت کیفری استان و کاهش ۸۰ درصدی زندانیان مهریه و محکومان مالی را در سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس دادگستری استان تهران عنوان کرد: در سال گذشته همچنین ما شاهد افزایش ۷۰ درصد بازدید قضات از زندانهای استان تهران بودیم. همچنین افزایش ۹۳ درصدی اعزام هیئت های نظارت و بارزسی به واحدهای قضایی و انجام ۵۰۰ بازدید توسط رئیس دادگستری استان و معاونین رقم خورده است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: ۵ هزار و ۷۷۷ پرونده زمین خواری در استان تهران تشکیل شده بود که خوشبختانه ارزشی به معادل ۷۵ میلیون متر مربع از اراضی تصرف شده آزاد و به بیت المال اعاده گردید.

وی به ۲۰ پرودنده مهم زمین خواری چندصد هکتاری در استان تهران اشاره و تصریح کرد: این پرونده ها در حوزه های طرشت، فرودگاه، سولقان، سوهانک، اراضی سعیدآباد و تصفیه خانه ۳ و ۴ تهران بودند.

رئیس دادگستری استان تهران افزود: در حوزه پزشکی قانونی با ۱۵۰ پزشک بیش از ۲۰۳ هزار معاینه بالینی صورت گرفته است علاوه بر این ۱۱ هزار معاینه جسد نیز در سال گذشته داشته ایم.

اسماعیلی در خصوص ثبت سند برای اراضی ملی نیز گفت: برای ۹۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی سند صادر شده است همچنین در حوزه ثبت اسناد با ۳۱ شعبه ثبتی در راستای آنی شدن ثبت اسناد و فعالیت سامانه الکترونیکی تلاش شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11خرداد1395، کدخبر: 3673730: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین