پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
استاندار اردبیل گفت: توجه به ورزش محلات با اختصاص کمترین هزینه‌ها امکان‌پذیر بوده و در این خصوص مسئولان ورزشی اردبیل باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

شعارسال: اکبر بهنام‌جو عصر چهارشنبه در شورای عالی ورزش همگانی استان اردبیل بر ضرورت توسعه ورزش در تمامی محلات استان تاکید کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های مربوط به ورزش محلات باید به صورت جدی دنبال شود.

به گفته وی موضوع کم تحرکی تبدیل به یکی از بزرگترین معضلات زندگی ماشینی شده و نیازمند انجام تدابیر ویژه برای ارتقای فرهنگ ورزش در تمامی نواحی و مناطق شهری و روستایی هستیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه آماده حمایت از توسعه زمین‌های ورزشی در استان هستیم، افزود: در این خصوص مسئولان ورزش استان به ارائه برنامه‌ بپردازند و استانداری اردبیل نیز در توسعه چنین زیرساخت‌هایی قول انجام حمایت‌های لازم را خواهد داد.

بهنام‌جو به وظایف خطیر مسئولان ورزشی استان اشاره کرد و ادامه داد: سلامتی مردم در گرو توسعه ورزش بوده و غفلت از فراگیرسازی ورزش باعث تحمیل هزینه‌های گزاف به جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شکوفایی ورزش همگانی در 40 سال اخیر غیرقابل کتمان است، یادآور شد: سوق دادن مردم به ورزش حرکت به سوی جامعه‌ای بانشاط و سالم بوده و با فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های لازم باید ورزش در برنامه‌های روزمره مردم جای داشته باشد.

استاندار اردبیل در پایان اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی اهتمام بیشتری به افزایش اشتیاق کارمندان به ورزش داشته باشند تا با تسری دادن چنین فرهنگی به خانواده دولت و اقشار مختلف مردم توسعه ورزش همگانی را به شکل ایده‌آلی شاهد شویم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:17بهمن1397 ، کدخبر: 4536275: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
تو همین زمین های خاکی باید دنبال ستاره ها بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین