برای «نیویورک تایمز» شرایط اندکی متفاوت است. در سایت اینترنتی این روزنامه صاحبنام روزانه 150 مطلب جدید به اشتراک گذاشته میشود، شنبه هر هفته تعداد مطالب جدید منتشر شده روی این سایت به 250 مورد میرسد و در طول روز 65 خبر و رویداد هم در وبلاگ این مرکز به اشتراک گذاشته میشود. البته این روزنامه پیشبینی کرده است تا سال 2020 میلادی تعداد اخباری که روزانه به دست مخاطبان خود میرساند را 35 درصد افزایش دهد.
«وال استریت ژورنال» برای فعالیتهای رسانهای خود سیاست متفاوتی را پیشرو قرار داده است. هر روز بهطور میانگین 240 مطلب مجزا در نسخه چاپی و آنلاین این روزنامه در اختیار مخاطبان قرار میگیرد و 7 مورد از آنها بهصورت مفصل در نسخه چاپی بررسی میشود. البته تعداد اخباری که این مرکز هماکنون به دست مخاطبان خود میرساند افت قابل ملاحظه داشته است. پنج سال قبل «وال استریت ژورنال» هر روز 325 خبر را منتشر میکرد.
یکی دیگر از مراکز خبری مشهور و صاحبنام «بازفید» نام دارد. این سایت خبری اعلام کرد آوریل گذشته در مجموع 6365 خبر و 319 ویدئو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است و بنابراین میتوان گفت این پایگاه آنلاین هر روز به طور میانگین 222 محتوای مجزا با فرمتهای مختلف را برای مخاطبان خود منتشر کرده است.
البته توجه داشته باشید روزنامهای مانند «نیویورک تایمز» برای آنکه این حجم از اخبار را منتشر کند 300 کارمند را در بخش تولید و ویرایش اخبار در اختیار دارد و در مجموع بیشتر از 1800 نفر برای آن کار میکنند. «واشنگتن پست» نیز در تحریریه خود 700 کارمند را در اختیار گرفته است و «بازفید» به کمک 460 نفر این حجم از اخبار را به دست مخاطبان خود میرساند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری ایران آنلاین ، تاریخ انتشار: 16بهمن 1397 ، کدخبر: 447005،www.ion.ir