پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران دستور داده تا خانه نیما خریداری شود، گفت: شهردار منطقه یک مأموریت یافته تا مذاکره با مالک را انجام دهد.
شعارسال:رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران دستور داده تا خانه نیما خریداری شود، گفت: شهردار منطقه یک مأموریت یافته تا مذاکره با مالک را انجام دهد.

برزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، با اشاره به وضعیت خانه نیما یوشیج که در محدوده شهرداری منطقه یک و در نزدیکی خانه جلال آل‌احمد واقع شده است، اظهار کرد: پیروز حناچی شهردار تهران دستور داده که هرچه سریع‌تر نسبت به خرید این ملک اقدام شود.

وی افزود: در حال حاضر شهردار منطقه یک مأمور شده که اقدامات کارشناسی و مذاکره با مالکان را انجام دهد تا شهرداری آن را خریداری کند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به بازدیدی که هفته گذشته به همراه گلپایگانی معاون شهرسازی شهردار تهران و کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران از این بنا انجام داده بود، تصریح کرد: در گذشته اراده جدی برای خریداری خانه نیما یوشیج وجود نداشت، اما اکنون شهردار تهران دستور داده که این خانه خریداری شود.

ضرغامی گفت: مقرر شده تا قبل از عید نوروز ۹۸ این خانه خریداری شود و مورد استفاده علاقه‌مندان به شعر و ادبیات و فرهنگ قرار گیرد.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص قیمت این ملک، تصریح کرد: هنوز در این مورد بحثی نشده و قروار است قیمت کارشناسی مبنای خرید قرار گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار22 بهمن 97، کدخبر: 6828007، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین