پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
شهردار منطقه یک شهرداری تهران با اشاره به تملک خانه نیما یوشیج تاکید کرد: تشریفات اداری این معامله یک ماه زمان می‌برد و شهرداری حداکثر تا نیمه خرداد ملک را تحویل می‌گیرد.
شعارسال: سید حمید موسوی با بیان اینکه صبح امروز با توافق شهرداری با مالکان، خانه نیما یوشیج به مبلغ ۱۳ و نیم میلیارد تومان خریداری شد، گفت: در حال حاضر مطالعات مربوط به مرمت و نحوه نگهداری ملک آغاز شده است و با توجه به سیاست‌های شهرداری تهران، در آینده با همکاری منطقه و سازمان زیباسازی این عملیات آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تعاملاتی که در گذشته برای تملک بنا انجام شده بود، اظهار داشت: گاهی در مذاکرات به شکل یکجانبه به موضوع نگاه و حقوق مالک گاهی نادیده گرفته می‌شد. در دو ماه اخیر اما با برگزاری چندین جلسه و رعایت حقوق مالک و شهرداری توانستیم ملک را برای شهرداری خریداری کنیم.

شهردار منطقه ۱ با اشاره به انجام مذاکرات برای خرید باغ مجاور با ملک معمار صانعی اظهار داشت: ملک معمار صانعی پیشتر خریداری شده بود و عملیات مرمت در حال انجام است. در کنار این ملک، خانه باغی وجود دارد که به دنبال آن هستیم تا آن را تملک کرده و به فضای عمومی تهران اضافه کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1398 ، کدخبر: 749258 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین