پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
وزیر نیرو با بیان اینکه خدمات انجام شده در مقایسه با فداکاری مردم، ناچیز است، گفت: ظرفیت نیروگاهی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، 11 برابر افزایش یافته است.وی ادامه داد: امروز شاهد وضعیت خوبی در حوزه برق و آبرسانی به روستاها و شهرها هستیم و تعداد تصفیه خانه ها نیز به تعداد بیشماری افزایش یافته است. اردکانیان همچنین افزود: استان کرمان در حوزه آب و برق 147 طرح با 16 هزار میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا دارد و در این بخش، 42 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهدیم .

شعار سال: رضا اردکانیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی جنوب کرمان افزود: آنچه که تاکنون انجام داده ایم در مقایسه با ایثارگری های مردم، ناچیز است و باید از این فرصت، بیشترین بهره را ببریم و امیدواریم بتوانیم سطح وسیع تری از کشور را خدمات رسانی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به رشد فناوری هنوز از هر 100 نفر 15 نفر به الکتریسیته و از هر 100 نفر نیز یک نفر به آب دسترسی ندارد.

وزیر نیرو عنوان کرد: خدمات انجام شده باید اطلاع رسانی شود و با توجه به اینکه جمعیت کشور نسبت به 40 سال گذشته حدود سه برابر شده، ظرفیت نیروگاهی 11 برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امروز شاهد وضعیت خوبی در حوزه برق و آبرسانی به روستاها و شهرها هستیم و تعداد تصفیه خانه ها نیز به تعداد بیشماری افزایش یافته است.

اردکانیان همچنین افزود: استان کرمان در حوزه آب و برق 147 طرح با 16 هزار میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا دارد و در این بخش، 42 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهدیم .

رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، صبح امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی تاریخ انتشار2 اسفند 97، کد خبر: 83217630، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین