پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
رضا اردکانیان وزیر نیرو با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور اظهار کرد: به شکرانه قدرانی مردم از نعمت آب، در فصل پاییز و زمستان نزولات خوبی در کشور داشتیم و امیدواریم بارش‌های اخیر، طی هفته‌های آینده نیز ادامه یابد.
شعار سال: اردکانیان گفت: با افزایش ظرفیت نیروگاه های تولید برق و فروش انرژی در بازار‌های منطقه‌ای، برای کشور تولید ثروت خواهد شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور اظهار کرد: به شکرانه قدرانی مردم از نعمت آب، در فصل پاییز و زمستان نزولات خوبی در کشور داشتیم و امیدواریم بارش‌های اخیر، طی هفته‌های آینده نیز ادامه یابد.

وزیر نیرو ادامه داد: ارزش گذاری منابع آب در کشور، به نحوه صحیح مصرف باز می‌گردد و امیدواریم با ادامه یافتن مدیریت مصرف، تابستانی به مراتب راحت تر و توامان با آسایش را پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: با مصرف صحیح، دور شدن از پرمصرفی و صرفه جویی‌ها ازحیث برق نیز مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

وزیر نیرو تصریح کرد: نه فقط در تابستان آینده بلکه در همه تابستان‌های پیش رو، به مدد همت مردم و پاسخ مثبت به درخواست ما برای مدیریت مصرف، نه تنها مشکلی در تامین برق مورد نیاز کشور نخواهیم داشت بلکه می توانیم تامین کننده برق کشور‌های همسایه نیز باشیم.

اردکانیان  گفت: افزایش ظرفیت نیروگاه های تولید برق، آسایش و توسعه را به همراه خواهد داشت و فروش انرژی در بازار‌های منطقه‌ای منجر به تولید ثروت برای کشور خواهد شد.

ورود ۲۵ نیروگاه سیکل ترکیبی پیش از پیک مصرف ۹۸

 وزیر نیرو در حاشیه اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه در جمع خبرنگاران؛ با اشاره به استفاده از نیروگاه‌های تجدیدپذیر برای تامین برق کشور اظهار کرد: ما در پی استفاده از پتانسیل‌های کشور مانند خورشید و باد هستیم و ۳۰ هزار مگاوات ظرفیت تولید انرژی بادی داریم که در کنار آن انرژی خورشیدی برای پاسخگویی به نیاز کشور قدم خواهیم برداشت.

اردکانیان تصریح کرد: برای پاسخگویی به نیاز کشور اجرای طرح‌های نیروگاه سیکل ترکیبی برای افزایش راندمان در نظر گرفته شده است و امسال ۲۵ نیروگاه سیکل ترکیبی پیش از پیک مصرف وارد مدار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1397، کدخبر: 6854459 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
اول کشور را تامین کنین بعد برق رو صادر کنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین