پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
اردکانیان گفت: کیفیت آن تهران در شمال و جنوب آن یکسان است و خط قرمز وزارت نیرو در سراسر کشور کیفیت مناسب آب است.
شعار سال: اردکانیان گفت: کیفیت آن تهران در شمال و جنوب آن یکسان است و خط قرمز وزارت نیرو در سراسر کشور کیفیت مناسب آب است.

در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت آب تهران در شمال و جنوب متفاوت است، اظهار کرد:کیفیت آب تهران در شمال و جنوب آن یکسان است و خط قرمز وزارت نیرو در سراسر کشور کیفیت مناسب آب است، اما امکان دارد در مواقعی به دلیل حوادثی از قیبل آسیب دیدن خط لوله و تعمیر و جایگزینی آن از سایر منابع برای مدت زمان کمی کیفیت آن تغییر کند، اما کیفیت آن از نظر سلامت مورد تأیید است.

تفاوت کیفیت آب در شمال و جنوب تهران در برخی از مواقع این شائبه را ایجاد کرده است که آب شرب در مناطق شمالی و جنوبی پایتخت از منابع متفاوت تأمین می‌شود، امری که با توجه به محاسبه قیمت آب‌ها به صورت یکسان می‌تواند عدالت اجتماعی را زیر سوال برد.

به گفته کارشناسان فرونشست زمین که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی اتفاق افتاده است، می‌تواند در کیفیت آب تأثیر منفی داشته باشد.

راه‌انداری سیستم پایش آنلاین آب شرب تهران

پیش‌تر محمد شهریاری مدیر دفتر بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برقابی آب منطقه‌ای تهران درباره تفاوت کیفیت آب تهران اظهار کرد: سدهای تهران مجهز به سیستم پایش است و با راه اندازی سیستم پایش آنلاین آب شرب تهران، کیفیت آب شرب به صورت آنلاین رصد می شود.

مدیر دفتر بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برقابی آب منطقه‌ای تهران تصریح کرد:کیفیت آب شرب در شبکه توزیع، خط قرمز وزارت نیرو است و آب منطقه ای تهران پیشرفته‌ترین سیستم‌های کنترل و پایش کیفیت منابع آبی را در خاورمیانه دارد.

وی گفت: بنده با اطمینان کامل  اعلام می‌کنم از  لحاظ کیفی کنترل لازم بر آب تهران انجام می‌شود و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397، کدخبر: 6851630 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
ولی ظاهرا اینجوری نیست اب شمال تهران با جنوب کلی تفاوت داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین