پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۹۱۸۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
دستورالعمل تغییر مقطـع سمـت سال تحصیلـی ۹۹-۹۸ بشرح زیر ابلاغ شد.

شعارسال: دستورالعمل تغییر مقطـع سمـت سال تحصیلـی ۹۹-۹۸ بشرح زیر ابلاغ می گردد. شایسته است مدیران محترم مدارس اطلاع رسانی به موقع را ضمن رعایت دقیق ضوابط این دستورالعمل مدنظر قرار دهند .

۱- تغییر مقطع و سمت فقط برای کارکنان رسمی و پیمانی و نیروهای آموزشی مجاز است . لذا پذیرش تقاضای نیروهایی که دراستخدام آزمایشی ؛ قراردادی و یا حق التدریس آزاد می باشند و یا استخدام آنها در رسته های اداری ومالی و خدماتی می باشند تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست .

۲- صرفا دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند متقاضی تغییرمقطع و سمت باشند.

۳- مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت تغییر سمت افراد ،آخرین مدرک تحصیلی ثبت شده درسیستم پرسنلی تا پایان مهلت ثبت نام ( ۹۷/۱۲/۲۸ ) متقاضیان می باشد. بدیهی است به مدارک تحصیلی ارائه شده پس از پایان مهلت ثبت نام ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴- افرادی که دارای تعهد خدمت درسمت و مقطع خاص می باشند تا پایان مدت تعهد خدمت در رشته شغلی مربوطه ، نمی توانند متقاضی تغییر سمت شوند.

۵- کسانی که در سنوات گذشته مشمول تغییر سمت گردیده اند و یا از این پس ، حکم تغییر سمت آنها صادر می گردد تا۳سال مجاز به ارائه تقاضای تغییر سمت نمی باشند.

۶- کسانی که درسنوات گذشته مشمول تغییر سمت گردیده اند و یا از این پس با تغییر سمت آنها موافقت می گردد تا ۳ سال مجاز به شرکت در فرآیند نقل و انتقالات (داخل و خارج استان ) و انتصابات نمی باشند.

تبصره : همکارانی که همزمان در فرآیند تغییر سمت و نقل وانتقالات (داخل وخارج استان ) جهت سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پذیرفته می گردند ، می بایست از یک فرآیند انصراف داده در غیر اینصورت به تشخیص اداره یکی از درخواستهای آنان لغو می گـردد.

۷- شرط موافقت نهایی با تغییر مقطع و سمت و دوره تحصیلی نیروهای پرورشی ، مشاوره و تربیت بدنی ، با عنایت به رشته های تحصیلی مرتبط ، قبولی درمصاحبه تخصصی اداره مشاوره ، امورتربیتی و تربیت بدنی اداره کل می باشد . زمان مصاحبه نیز توسط اداراه متعاقباً اعلام خواهد شد.

تبصره: تغییر وضعیت نیروهای خواهر در نواحی یک و دو زاهدان که متقاضی تغییر سمت به مشاور می باشند ، ممنوع بوده در صورت لزوم ، داشتن حداقل دو سال ابلاغ مشاوره الزامی است .

۸- دارندگان مدرک تحصیلی در رشته های حرفه وفن ، علوم تجربی ، دینی وعربی و مطالعات اجتماعی برابر شیوه نامه وزارت متبوع فقط می توانند تا دوره تحصیلی متوسطه اول تغییرسمت و دوره یابند.

۹- تغییر سمت و دوره تحصیلی مشمولان بخشنامه ۲۳۰ اد سال ۵۸ ( نیروهای آموزشی شاغل در پست های اداری در اداره ) و کادر اداری مدارس مانند : مدیر ، معاون و… درصورت استعفاء از سمت های فوق قبل از صدور حکم تغییر سمت و داشتن ابلاغ در تاریخ ۹۸/۰۷/۰۱ متناسب با تغییر سمت انجام شده با رعایت شرایط احراز بلامانع می باشد.

۱۰- تبصر مهم با توجه به اینکه دستور العمل تغییر سمت به استانها واگذار شده /هر استانی بستگی به نوع شرایط و اقلیم و تعداد نیاز رشته عمل خواهد کرد . این بخشنامه کلی می باشد و هر استانی شرایط خاص خودش دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت قطره، تاریخ انتشار:6اسفند1397 ، کدخبر: 46423668: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
2
سلام خدمت عزیزان فکری به حال نیروهای خدماتی کنید خداوکیلی بگذارید دعا خیر پشت سرخودتان و خانواده شماها باشد تاعاقبت بخیر شوید ماهم بیشترشرمنده خانواده نباشیم یاعلی مدد
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
1
با سلام تعیر سمت ایا سال 99 انجام میشه من درخواست دادم به اداره شهرستان خودم مدرک کارشناسی نا پیوسته اموزش ابتدایی انشالاه که بشه ده سال نیروی فعال خدماتی مدرسه بودم ده سال پیمانی هستم
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
1
با سلام من 12 سال نیروی پیمانی مدرک کارشناسی اموزش پرورش ایا امسال تعییر سمت میشه فعلا که خدماتی مشعول هستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین