پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
بانک‌پاسارگاد در پنجمین همایش کاربرد الگوهای داده- ستانده در برنامه‌ریزی اقتصادی و اجتماعی که در دانشگاه الزهراء برگزار شد، لوح تقدیر دریافت کرد.
شعار سال:  در این همایش که در تاریخ 7 اسفند 1397 برگزار شد، جمعی از استادان دانشگاه، کارشناسان و صاحب‌نظران در پنل‌های تخصصی با موضوعات مرتبط از قبیل تعادل عمومی قابل محاسبه و کاربردهای آن، داده ستانده محیط‌زیست، ماتریس حسابداری اجتماعی و کاربردهای آن، مدل قیمت داده ستانده، شناسایی اهمیت بخش‌های اقتصادی، داده ستانده چند منطقه‌ای و ... سخنرانی کردند. در این همایش بانک‌پاسارگاد به پاس اقدمات انجام شده، لوح تقدیر دریافت کرد.

گفتنی است این همایش که پنجمین همایش کاربرد الگوهای داده - ستانده در برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی بود، توسط دانشگاه الزهرا(س) تهران در تاریخ ۷-۸ اسفند ۱۳۹۷ در شهر تهران و در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

محورهای این همایش در دو دسته موضوعات نظری و کاربردی قرار داشت، که در بخش موضوعات نظری درباره روش های نظری محاسبه ضرایب و جداول داده-ستانده منطقه ای و بین منطقه ای، روش های تهیه و به هنگام سازی جداول داده-ستانده ملی، جنبه های نظری تلفیق الگوهای داده- ستانده و سایر الگوهای کمی اقتصادی، پتانسیل و مسائل الگوهای تعادل عمومی در تحلیل های اقتصادی، نقش الگوی داده-ستانده در ساماندهی نظام آمار و اطلاعات ملی و منطقه ای ، امکان سنجی نظام آمار و اطلاعات ایران با الگوهای جدید صحبت شد.
همچنین در بخش موضوعات کاربردی، موضوعاتی مانند، داده-ستانده منطقه ای و کاربردهای آن در برنامه ریزی منطقه ای، انرژی، محیط زیست و پسماند، تأثیر اجرای سیاست های مالیاتی، بهره وری عوامل تولید، تحلیل تحولات محتوای عوامل در نظریه های تجارت بین الملل، تولید، اشتغال و تحلیل های ساختاری، گردشگری داخلی و خارجی، SAM، FSAM، CGE و کاربرد آن در مسائل سیاستگذاری،  تلفیق الگوهای عامل بنیان (Agent Based Modelling) و الگوهای تعادل عمومی، سایر کاربردهای الگوهای تعادل عمومی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دریافت لوح‌تقدیر در همایش کاربرد الگوهای داده-ستانده، توسط بانک‌پاسارگاد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تیک نیوز، تاریخ انتشار 8 اسفند 97، کدخبر: 251009، tik.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین