پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مراسم نمادین جشن نیکوکاری از امروز آغاز می‌شود و روز جمعه ۱۷ اسفندماه به پایان می‌رسد، گفت کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری تا پایان سال دریافت می‌شود.

شعار سال : محمدهادی سیف با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به کمیته امداد فقط به جشن نیکوکاری اختصاص ندارد بلکه در طول سال این کمک‌ها جمع‌آوری می‌شود، اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی به کمیته امداد به ویژه در جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است و این نشان می دهد که تا پایان سال نسبت به سال گذشته کمک‌های مردمی افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری هفته نیکوکاری گفت: هم‌اکنون در هفته نیکوکاری قرار داریم و سه روز به صورت نمادین برای برپایی جشن نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی انتخاب شده است. امروز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه جشن نیکوکاری در تمام مدارس استان تهران با برپایی زنگ نیکوکاری برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: فردا پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه نیز مراسم جشن نیکوکاری در پایگاه‌های سطح شهر برگزار می‌شود و هر منطقه یک پایگاه اصلی و چند پایگاه فرعی دارد. همچنین روز جمعه نیز پایگاه‌های سیار کمیته امداد در مصلی‌های نماز جمعه مستقر هستند و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق این پایگاه‌ها به کمیته امداد ارائه کنند.

سیف در ادامه با بیان اینکه مراسم جشن نیکوکاری در سال جاری همانند سال گذشته به صورت جشنواره برگزار شده است، گفت: این مراسم از نیمه دی ماه آغاز به کار کرده است و جمع‌آوری کمک‌ها ویژه جشن نیکوکاری تا پایان سال ادامه دارد. علاوه بر این سه روزی که در بالا به آن اشاره شد، طرح‌های دیگری هم برگزار شد که طرح‌های حامی اکرام و محسنین است که طی دی ماه گذشته آغاز شده و تا پایان سال برگزار می‌شود و حامیان این کودکان می‌توانند در محل کمیته امداد با فرزندی که حضانت مالی آن را بر عهده دارند، ملاقات کنند.

وی افزود: خیران و نیکوکاران در قالب برنامه مفتاح‌الجنه می‌توانند با همکاری کمیته امداد با خانواده مددجویان دیداری داشته باشند و با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شوند و خدمت‌های خود را ارائه دهند. شرایطی را هم فراهم کردیم که اگر خیّر و نیکوکاری بخواهد در محل کمیته امداد کالا و مبالغی را به خانواده‌های تحت پوشش هدیه کند، این شرایط برای آنها امکان‌پذیر باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ۲۰ هزار فرزند یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، تصریح کرد: در این پویش برآورد کردیم اگر هر خیّری ۲۵۰ هزار تومان مشارکت داشته باشد و با کمکی که کمیته امداد دارد، می‌توانیم امیدوار باشیم که خانواده‌های تحت پوشش عید خوبی را خواهند داشت و نیازمند پوشاک و سبد معیشتی در این ایام نخواهند بود.

به گفته سیف، در راستای جمع آوری کمک‌های دانش آموزی در مدارس نیز یک میلیون و صد هزار پاکت نیکوکاری بین دانش‌آموزان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش توزیع شده است و اولویت این کمک‌ها دانش‌آموزان محروم هر مدرسه و سپس مدارس محروم استان است.

سیف یادآور شد: درگاه‌های مختلفی برای پرداخت کمک‌های مردمی دیده شده است و این دسترسی‌ها برای افراد خیّر و نیکوکاران فراهم شده است تا بتوانند خدمات خود را سریعتر و بهتر انجام دهند. در این راستا مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* و تلفن ثابت ٧٣۵۵ کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار:15 اسفند 1397،کد خبر:1238331،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین