پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد در روز جاری (چهارشنبه) خبر داد.

شعار سال: محمدجواد عسکری (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد) گفت: به لطف الهی با پیگیری‌های فراوان حقوق بهمن ماه بازنشستگان محترم واریز شد.

وی خطاب به بازنشستگان این صندوق اظهار داشت: بنده کاملا درک می‌کنم که بازنشستگان عزیز فولاد به دلیل تاخیری که در پرداخت حقوق بهمن ماه به وجود آمد با توجه به نزدیکی عید نوروز و مشکلات معیشتی‌شان آزرده‌خاطر و نگران شدند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در ادامه عنوان داشت: بنده و همکارانم از مدتی قبل از فرا رسیدن اسفند پیگیری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه خود را جهت پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان گرامی فولاد انجام دادیم ولی به دلیل کمبود منابع دولت پرداخت حقوق با تاخیر همراه بود. البته با پیگیری‌های فراوان و نیز دستور مقام عالی وزارت سرانجام توانستیم بودجه لازم برای حقوق بهمن ماه بازنشستگان را فراهم نموده و در روز جاری حقوق بازنشستگان عزیز را پرداخت کنیم.

عسکری در پایان اظهار داشت: بازنشستگان اگر دل آزرده شدند حق دارند و صمیمانه با آن بزرگواران همدردی نموده و اطمینان می‌دهم تا آخرین لحظه پیگیر مطالبات به حق بازنشستگان محترم خواهم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 15 اسفند 97، کد مطلب: 736748: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین