پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
ورزشکاران تمام دوران جوانی و طلایی خود را صرف مدال آفرینی کرده و به گونه ای خود را متعلق به این حرفه میدانند با این حال غفلت از این عزیزان جای بسی تامل دارد.


شعارسال : ورزشکاران از لحظه ورود به رشته های مختلف ورزشی همواره در تلاشند تا آمادگی های لازم به منظور رسیدن به پله های ترقی را کسب نموده و نهایتا به عناوین قهرمانی در میادین ملی و بین المللی دست یابند.

در این بین ورزشکاران شهرستان لنجان هم از حضور در این میادین بی نصیب نبوده و در عرصه های مختلفی برای کشورمان افتخار آفرینی کردند که از جمله آنها میتوان به رشید شریفی،وزنه بردار پرافتخار شهرستان لنجان که عنوان قویترین مرد سال ۲۰۱۳ آسیا را در کارنامه خود دارد اشاره کرد.

امروزه تقریباً همه علاقه مندان به رشته وزنه برداری نام رشید شریفی را شنیده اند و این ورزشکار عناوینی نظیر قویترین مرد آسیا،قوی‌ترین مرد مسابقات وزنه برداری کشوری را در کارنامه خود به همراه دارد که به تازگی به علت پارگی تاندون های پا از حضور در میادین وزنه برداری باز مانده است.

رشید شریفی در گفتگو با لنجانا گفت:از همان ابتدایی که وارد این رشته شدم و در تمام سالهایی که به این حرفه مشغول بودم به دنبال یک آرزو آن هم کسب مدال جهانی وزنه برداری بودم.قویترین مرد سال ۲۰۱۳ آسیا افزود:چند سال پیش می توانستم به این آرزو دست پیدا کنم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که بعلت مصدومیت،به طور کامل از صحنه رقابت های بین المللی دور شدم و در حال حاضر هم به دلیل آسیب دیدگی که در رکورد زنی پیدا کردم به کلی از این رقابت ها کنار رفتم.

شریفی با اعلام نارضایتی از وضعیت اشتغال ورزشکاران گفت:مسئولین فدراسیون باید به این نکته توجه داشته باشند که یک ورزشکار حرفه ای تمام ظرفیت های خود را در راستای حضور در میادین ورزشی و کسب عناوین قهرمانی هزینه می کند و هیچ پشتوانه و امنیت شغلی دیگری شامل حال او نمی باشد.

وی تصریح کرد:ورزشکاران تمام دوران جوانی خود را صرف مدال آفرینی کرده و به گونه ای خود را متعلق به این حرفه میدانند و در این دوران عملا نمی تواند دنبال ادامه تحصیل و یا به دنبال شغل مناسب و مورد نظر خود باشند.

این قهرمان ملی تصریح کرد:متاسفانه مسئولین فدراسیون،قهرمانان در دسترس و زنده را بها میدهند و زمانی که اتفاقی برای این ورزشکاران افتاد که دیگر قادر به ادامه فعالیت شان نباشند به فراموشی سپرده میشوند.

شریفی با بیان بی توجهی مسئولین فدراسیون به وضعیتش گفت:چرا فدراسیون باید چنین رویه ای را دنبال کند،مگر دوره مفید و توان ورزشی هر ورزشکار چند سال است چرا از آینده ورزشکاران غفلت میشود؟!

قویترین مرد سال ۲۰۱۳ آسیا در پایان افزود:جای دارد در این جا از مسئولین شهرستان بویژه مجموعه اداره ورزش و جوانان،مربی وزنه برداری ذوب آهن و بالاخص دکتر محمد راضی که توجه ویژه ای به بنده داشتن نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت صاحب نیوز ، تاریخ انتشار دوشنبه 27 مهر 1394 ، کد مطلب : 310262 : www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین