پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
اگر مراد از جنگل، جایی است که قانون ندارد، هیچ جنگلی بی‌قانون‌تر، بدتر و رسواتر از همین جامعه ‌جهانی نیست.

شعار سال:«حسین قدیانی» در روزنامه«وطن‌امروز»نوشت:

واقعا تکان‌دهنده است، تکان‌دهنده و بی‌سابقه. اظهارات یا به عبارت بهتر اعترافات بان کی‌مون را می‌گویم؛ «حذف نام عربستان از فهرست سیاه دردناک بود. احتمال قطع بودجه برنامه‌های سازمان ملل وجود داشت»! این همان دنیا، همان سازمان ملل و همان جامعه جهانی است که آقایانی از تبار روحانی و ظریف، دم به ساعت، ما را دعوت به آن می‌کنند! جامعه جهانی جایی است که دبیرکل سازمان مللش اعلام می‌دارد عربستان در لیست کشورهای تروریستی قرار دارد و فردا، نام عربستان را از این فهرست بیرون می‌کشد و پس فردا، گویی عذاب وجدان گرفته باشد توضیح می‌دهد؛ «حذف نام عربستان از فهرست سیاه دردناک بود. احتمال قطع بودجه برنامه‌های سازمان ملل وجود داشت»!

آری! به بودجه سازمان ملل بستگی دارد اینکه مهم‌ترین حامیان تکفیری‌ها توسط جناب دبیرکل، تروریست خوانده شوند یا نشوند! همان بودجه‌ای که قطع و وصلش با آمریکاست!

و آنوقت، دم این مجانین جامعه جهانی، این عشاق سینه‌چاک نظم نوین، گرم که ما را رهنمون به چنین جنگلی می‌کنند! اگر مراد از جنگل، جایی است که قانون ندارد، هیچ جنگلی بی‌قانون‌تر، بدتر و رسواتر از همین جامعه ‌جهانی نیست. من بنا بر تطویل این متن مختصر ندارم لیکن ناظر بر اعترافات بان کی‌مون، خطاب به رئیس حقوق‌خوانده قوه اجرا عرض می‌کنم این همان جامعه جهانی است که شما ما را دعوت به هضم شدن در آن می‌کنید! به هر عبارت که نگاه می‌کنی مهم‌ترین نهاد جامعه جهانی، همین سازمان ملل است. وقتی کشوری در مایه‌های عربستان می‌تواند براحتی و تنها با صرف مقداری پول، فلان حرف و بهمان نظر این سازمان، بلکه دبیرکل این سازمان را بخرد، وای به حال دلخوش کردن به توافق با کدخدای این جامعه جهانی! مع‌الاسف دولت محترم، همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد جامعه جهانی گذاشته تا ذیل توافق با اجزای این جامعه، گشایش اقتصادی برای مردم به ارمغان آورد!

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین