پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
وزارت دفاع آمریکا در بودجه سال آینده میلادی خواستار بودجه ۱۳.۶ میلیارد دلاری برای به‌روزرسانی دفاع موشکی این کشور شده است.بر اساس بیانیه وزارت دفاع آمریکا، دفاع موشکی این وظیفه را برعهده دارد که سامانه‌های تسلیحاتی باید به جلوگیری و شکست دادن حملات موشکی دشمن از طریق بازدارندگی ترکیبی، دفاع موشکی و عملیات آفندی بپردازند. وزارت دفاع همچنین خبر داده که ترامپ خواستار بودجه 250 میلیون دلاری برای پنتاگون با هدف حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی در اوکراین شده است.

شعار سال: وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت آمریکا خواستار بودجه 13.6 میلیارد دلاری برای به روزرسانی دفاع موشکی کنونی و آغاز توسعه تسلیحات فضایی برای مقابله با تهدیدات موشکی ما فوق صوت شده است.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع آمریکا، دفاع موشکی این وظیفه را برعهده دارد که سامانه‌های تسلیحاتی باید به جلوگیری و شکست دادن حملات موشکی دشمن از طریق بازدارندگی ترکیبی، دفاع موشکی و عملیات آفندی بپردازند.

وزارت دفاع همچنین خبر داده که ترامپ خواستار بودجه 250 میلیون دلاری برای پنتاگون با هدف حمایت از ارتش و نیروهای امنیتی در اوکراین شده است.

کاخ سفید برای سال 2020 بودجه دفاعی 750 میلیارد دلاری درخواست کرده که با توجه به بودجه 716 میلیارد دلاری سال 2019، بودجه دفاعی سال آینده رشد 4.7 درصدی را نشان می‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو تاریخ انتشار 21اسفند 97، کد خبر: 752276، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین