پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه بیش از ۱۳ میلیاردی متهمی خبر داد که به طور غیرقانونی اقدام به ریجستر و ثبت ۹۰۴ عدد گوشی همراه در سامانه مسافری گمرکی و سامانه همتا کرده بود.

شعارسال: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه بیش از ۱۳ میلیاردی متهمی خبر داد که به طور غیرقانونی اقدام به ریجستر و ثبت ۹۰۴ عدد گوشی همراه در سامانه مسافری گمرکی و سامانه همتا کرده بود.

محمد علی اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه بیش از ۱۳ میلیاردی متهمی که به طور غیر قانونی اقدام به رجیستر و ثبت ۹۰۴ عدد گوشی همراه در سامانه مسافری گمرکی و سامانه همتا کرده بود، خبر داد.

اسفنانی گفت: گزارش این تخلف از معاونت مقابله و هماهنگی امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا برای رسیدگی به این اداره کل ارسال و به شعبه ۲۲ بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تهران ارجاع شد.

وی تصریح کرد: متهم مذکور بطور غیر قانونی اقدام به رجیستر و ثبت ۹۰۴ عدد گوشی همراه در سامانه مسافری گمرکی و سامانه همتا کرده بود که پس از تشریفات قانونی، در مجموع حکم بر محکومیت ۱۳ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال، معادل یک برابر ارزش کالای قاچاق و بهای مال از دست رفته به نفع صندوق دولت صادر می‌شود.

اسفنانی افزود: این حکم قطعی است و مبلغ جریمه از محکوم علیه اخذ و به حساب دولت واریز می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:25 اسفند 1397 ، کدخبر13971225000800  :www.farsnews.com ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین