پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
خبر انتصاب مدیر جدید شبکه مستند در اتفاقی کم‌سابقه در دقایق پایانی شب گذشته از سوی صداوسیما اعلام شد.

شعارسال: ساعاتی پیش معاون سیما در حكمي سليم غفوري را به عنوان مدير شبكه مستند منصوب كرد؛ فردی که حدودپنجسال است با شبکه افق همکاری دارد.


سید سلیم غفوری، متولد ۱۳۵۲ در شهرستان رشت است و او هم مانند تاجیک، مدیر قبلی شبکه مستند، مدیری جوان محسوب می‌شود.او دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است وبه عنوان کارگردان و تهیه‌کننده مستند و فعال فرهنگی معرفی می‌شود.

در کارنامه کاری غفوری مدیریت گروه مستند شبکه افق از ۹۱ سال تا کنون، مدیریت مرکز فرهنگی میثاق، دبیری اتحادیه بین‌المللی امت واحده و عضویت در شورای مستند مرکز مستند سوره حوزه هنری دیده می‌شود.
«
نسیم حیات»، «جنگ پنهان»، «پارسیان زنگبار»، «آسیایی‌های به غزه می‌روند»، «کاروان آزادی»، «مرزبانان»، «قیام صحرا»، «اسرار زندان ابوسلیم»، «نیمه خاموش»، «خواب‌های سیاه» از جمله مستندهاییهستند که غفوری تهیه‌کنندگی آنها را بر عهده داشته است.
او همچنین تجربه عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره‌هایی در حوزه مستند از قبیل جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، بخش مستند جشنواره فیلم فجر، جشنواره تسنیم، جشنواره سما و جشنواره رویش را داشته است.

عکس زیر مربوط به مدیر جدید شبکه مستند است.


برنامه‌ریزی و مدیریت کاروان آسیایی شکست حصر غزه، برنامه‌ریزی و مدیریت کاروان زائران صلح سوریه با حضور هنرمندان کشورمان در سوریه، برنامه‌ریزی، هماهنگی و اعزام گروه‌های مختلف مستندساز به نقاط بحرانی منطقه و جهان اسلام و همچنین فعالیت در عرصه جذب، آموزش و سازماندهی جوانان مستعد در راستای تشکیل گروه‌های مستندساز از دیگر فعالیت‌های غفوری در سال‌های گذشته برشمرده شدهاست.

معاون سیما در حكم سليم غفوري، با اشاره به تخصصي بودن شبكه مستند بر لزوم توليد، تامين و پخش مستند در همه موضوعات در اين شبكه تاكيد كرد؛ مير باقری در اين حكم مدير شبكه مستند را به بهره‌گيری از الگوي كارآمد و اثربخش مديريت پيام و استفاده از نظرات كارشناسان متعهد و خبره در ارتقای كيفی و هنری توليدات مستند در جهت افزايش سرمايه اجتماعی كشور، تعميق گفتمان انقلاب اسلامي و مقابله موثر با جنگ نرم دشمن و آرايش رسانه‌ای نظام سلطه توصيه كرده است.

امیر تاجیک- مدیر قبلی شبکه مستند - که در 25 آذر سال 93 حکم خود را از علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما تحویل گرفت، به مدت 17 ماه عهده‌دار مدیریت شبکه مستند بود؛ تاجیک تقاضای استعفای خود را عصر روز چهارشنبه (22 اردیبهشت) به معاون سیمای رسانه ملی ارائه کرد که با روی کار آمدن سید مرتضی میرباقری به عنوان معاون سیما، با استعفای او موافقت شد.

پس از معرفی سلیم غفوری به عنوان مدیر جدید شبکه مستند،تاجیک در پیامی، انتصاب سلیم غفوری به مدیریت شبکه مستند سیما را تبریک گفت.

عکس زیر امیر تاجیک را نشان می‌دهد.

در متن پیام امیر تاجیک آمده است:
«
جناب آقای سلیم غفوری
انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر شبکه مستند سیما را تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم در دوران مدیریت شما مخاطبان این شبکه شاهد ادامه رشد و افزایش کیفی تولیدات بوده و با بکارگیری نیروهای توانمند و کارآمد چون گذشته نقش عرصه مستند در ساحت اجتماعی به جایگاه والا و مطلوب خود برسد.
بنده نیز آماده در اختیار گذاشتن تجربیات خود جهت کمک به مدیریت جدید هستم


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا تاريخ انتشار: 23خرداد 1395، کد خبر: 95031713332، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین