پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود از ورود این کمیسیون به موضوع انقراض آبزیان خلیج فارس در قرادادهای رانت‌محور خبر داد.

شعارسال: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود از ورود این کمیسیون به موضوع انقراض آبزیان خلیج فارس در قرادادهای رانت‌محور خبر داد.

به گزارش فارس، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در تشریح مشاهدات خود از هجدهمین سفر استانی خود، گفت: این هفته هجدهمین سفر استانی‌ام را به هرمزگان انجام دادم. آنچه در مورد انقراض آبزیان خلیج فارس در قراردادهای رانت محور می‌گویند، صحت دارد. کمیسیون امنیت ملی به این پرونده ورود خواهد کرد.

همچنین فلاحت‌پیشه در بخش دیگری از صفحه شخصی خود با اشاره به افتتاح 4 فاز 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی گفت: زنگنه و زحمتکشان نفت قهرمانان بی ادعای جنگ تحریم، فازهای دیگر پارس جنوبی را افتتاح کردند. کاش دیگران نیز به جای حرف، خواب و یأس، قدری عمل می کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 28اسفند 1397 ، کدخبر:465832 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین