پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۸۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی‌رویه که زمینه حیف و میل بیت‌المال و پدید آمدن رانت‌های کلان در کشور را ایجاد کرده، سد و مانع بزرگی در برابر رونق تولید در کشور است.بدری خاطر نشان کرد: واردات بی‌رویه که زمینه حیف و میل بیت‌المال و پدید آمدن رانت‌های کلان در کشور را ایجاد کرده است، سد و مانع بزرگی در برابر رونق تولید در کشور است و رونق تولید بدون مقابله با این واردات بی‌رویه اتفاق نخواهد افتاد.

شعار سال: صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در شرایطی که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، مقام معظم رهبری سال جدید را سال رونق تولید نامگذاری کردند و تحقق این مهم می‌تواند سبب پویایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور شود.

وی ادامه داد: قوای سه‌گانه و آحاد مردم باید در این راستا نقش ایفا کنند تا با رونق تولید ملی، اشتغال‌زایی مناسب و توسعه صادرات شاهد کاهش مشکلات معیشتی مردم باشیم.

بدری خاطر نشان کرد: واردات بی‌رویه که زمینه حیف و میل بیت‌المال و پدید آمدن رانت‌های کلان در کشور را ایجاد کرده است، سد و مانع بزرگی در برابر رونق تولید در کشور است و رونق تولید بدون مقابله با این واردات بی‌رویه اتفاق نخواهد افتاد.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت بازاریابی محصولات تولیدی داخلی گفت: استان اردبیل به عنوان دروازه کشورهای حوزه قفقاز می‌تواند نقشی مهم در ترانزیت کالاهای ساخت داخل ایفا کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار13فروردین 98، کد خبر: 13980113000116، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
واردات بی رویه با این قیمت دلار قطعا کنترل میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین