پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از صدور مجوز ترخیص برای محصولات سلامت محور در گمرک‌ها در کمترین زمان ممکن و به عبارتی طی چند دقیقه خبر داد.

شعارسال: بهروز جنت افزود: تمام ترخیص‌های مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در عرض چند دقیقه برای شرکت‌های دارای IRC ( کد تائید دارو از سوی وزارت بهداشت) و پروانه بهداشتی واردات ثبت شده در سامانه سازمان غذا و دارو ، صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: همه این ترخیص‌ها برای محصولات نامبرده از جمله اقلام فرآیند شده و مواد اولیه مصرفی صنایع تولیدی توسط سامانه الکترونیکی موسوم به TTAC یا پورتال سازمان غذا و دارو صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها هیچ‌گونه معطلی در گمرکات کشور برای دریافت مجوز ورود محصولات سلامت محور نخواهند داشت و در یک ماه آینده نیز این موضوع با سازمان توسعه تجارت برای گشایش و مجوز ورود محصولات خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی صورت می‌گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 26خرداد1395، کدخبر: 114465: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین