پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهور مستعفی الجزایر بعد از اعلام استعفایش گفت: تصمیم من برای استعفا به دلیل اقتضای استمرار فعالیت دولت و بهبود عملکرد آن در جریان دوره انتقالی صورت گرفت. مرحله انتقالی به انتخاب رئیس‌جمهور جدیدی منجر خواهد شد.

شعار سال: عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهور مستعفی الجزایر بعد از اعلام استعفایش گفت: تصمیم من برای استعفا به دلیل اقتضای استمرار فعالیت دولت و بهبود عملکرد آن در جریان دوره انتقالی صورت گرفت. مرحله انتقالی به انتخاب رئیس‌جمهور جدیدی منجر خواهد شد.

به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهور مستعفی الجزایر بعد از اعلام استعفایش گفت: تصمیم من برای استعفا به دلیل اقتضای استمرار فعالیت دولت و بهبود عملکرد آن در جریان دوره انتقالی صورت گرفت. مرحله انتقالی به انتخاب رئیس‌جمهور جدیدی منجر خواهد شد.

وی افزود: استعفای من در راستای ممانعت از تشدید اوضاع و مهار بحران و با هدف آرام کردن شهروندان و اطمینان دادن به آن‌ها برای انتقال الجزایر به آینده‌ای بهتر بود.

بوتفلیقه سه‌شنبه‌شب به شورای قانون اساسی استعفایش از سمت ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

به دنبال اعلام این تصمیم الجزایری‌ها به خیابان‌ها آمده و خوشحالی خود را از این تصمیم ابراز کردند.

مردم الجزایر از مدت‌ها پیش اعتراضات گسترده‌ای را علیه نامزدی بوتفلیقه برای دور پنجم انتخابات ریاست‌جمهوری به راه انداخته بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 14 فروردین 98، کد مطلب: 468445: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین