پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
عزیز فیلی گفت: با توجه به اینکه در زیر ساخت های مختلف استان خسارت هایی وارد شده است، به دولت مبلغ خسارت ها اعلام شده است، و باید توسط دولت بررسی و نتیجه مصوبات آنها از طریق استانداری استان اعلام خواهد شد.
شعار سال : عزیز فیلی گفت: با توجه به اینکه در زیر ساخت های مختلف استان خسارت هایی وارد شده است، به دولت مبلغ خسارت ها اعلام شده است، و باید توسط دولت بررسی و نتیجه مصوبات آنها از طریق استانداری استان اعلام خواهد شد.

در هفته های گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد با بارش های سیل آسا همراه بود، این بارش ها در برخی از مناطق سبب ایجاد خسارت شد، در شرایط حاضر که وضعیت جوبی و آب هوای استان بهبود پیدا کرده است، مسوولان در بخش های مدیرتی استان باید ضمن شناسایی همه مناطق که در اثر سیل خسارت به آنها وارد شده است تصمیمات لازم را برای کمک به سیل زدگان اتخاذ کنند.

در همین ارتباط معاون  هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص حمایت از سیل زدگان گفت: باید برای پیگیری آسیب ها و کمک به آسیب دیدگان با بررسی ها مشخص کرد در کدام بخش ها خسارت ایجاد شده است، به عنوان مثال با دسته بندی مناطق که دچار سیل شده است می توان آنها را به مناطق روستایی و شهری تقسیم کرد.

وی بیان کرد: مردم می توانند در بخش مسکن به بنیاد مسکن، در بخش آب به آب فاضلاب مراجعه و در دیگر بخش ها نیز به همین صورت مراجعه کنند، که با برآورد خسارت ها تسهیلات بانکی به آنها پرداخت خواهد شد.

عزیز فیلی در خصوص خسارت دیدگان حوزه کشاورزی اظهار کرد: افرادی که در بخش کشاورزی و حوزه باغات ومزارع و همچنین پرورش ماهی فعالیت داشته، و خسارت به آنها وارد شده است اگر بیمه و مجوز قانونی و پروانه داشته باشند بیمه خسارت آنها را پرداخت خواهد کرد، در غیر اینصورت خسارت آنها را برآورد شده و میزان آن را به تهران خواهیم فرستاد تا از طریق تسهیلات بانکی دولت به آنها کمک کند.

فیلی افزود: با توجه به اینکه در زیر ساخت های مختلف استان نظیر راه، شبکه های آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین بخش کشاورزی و گردشگری  خسارت هایی به مبلغ 1080 میلیارد تومان وارد شده است، به دولت مبلغ خسارت ها  اعلام شده است، و باید توسط دولت بررسی و نتیجه مصوبات آنها از طریق استانداری استان اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: در زلزله ای که سال های گذشته در استان رخ داد دولت حمایت هایی صورت داد، و از طریق کمک هایی که صورت گرفت افراد آسیب دیده در حال فعالیت هستند، بنابراین درخصوص حوادث ناشی از سیل قول دادند متناسب با میزان درآمدهای دولت خسارت را پیگیری شده، و توسط استانداری استان اعلام خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار:15 فروردین 1398،کدخبر:117377،sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
چطور و چگونه این پرداخت صورت میگیره لطفا اطلاع رسانی درست باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین