شعارسال: برایان مکنامارا افزود: این کسبوکار جدید که ۶۸% آن متعلق به GSK خواهد بود، طی سه سال به شرکتی مستقل تبدیل خواهد شد
به گفته وی تمرکز این کسبوکار روی دو آمریکا و چین خواهد بود.
کسبوکار مشترک GSK و فایزر که هنوز برای آن اسمی انتخاب نشده، سالانه ۱۲.۹ میلیارد دلار فروش خواهد داشت که بیش از ۷% بازار جهانی محصولات بهداشتی مصرفی را شامل میشود.
به گزارش رویترز، با این میزان فروش این کسبوکار جلوتر از رقبایی مانند جانسون&جانسون، بایر و سانوفی قرار میگیرد.
سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار:17فروردین1398 ، کدخبر: 18048: www.phana.ir