پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۹۹۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
رئیس بنیاد مسکن گفت: به صاحبان خانه‌هایی که از سیل آسیب دیدند، برای جابه جایی به محل دیگر، زمین رایگان داده می‌شود.وی افزود: برای بازسازی و نوسازی خانه‌ها از شهرداری استعلام می‌گیریم و بعد مجوز ساخت می‌دهیم؛ این خانه‌های تخریب شده از ما مجوز ساخت نداشت، اما این خانه‌ها ارزیابی و خسارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.تابش گفت: براساس فرمان رهبری در هر منطقه‌ای که در مسیر سیل است باید تجدید نظر شود و به محل دیگر نقل مکان شود به همین دلیل دستور تجدید نظر در طرح‌های هادی دادیم.

شعار سالعلیرضا تابش گفت: خانه‌های تخریب شده در سیل اخیر مقاوم بود، اما به دلیل اینکه در مسیر سیل قرار داشت تخریب شد.

وی افزود: برای بازسازی و نوسازی خانه‌ها از شهرداری استعلام می‌گیریم و بعد مجوز ساخت می‌دهیم؛ این خانه‌های تخریب شده از ما مجوز ساخت نداشت، اما این خانه‌ها ارزیابی و خسارت به آن‌ها پرداخت می‌شود.

تابش گفت: براساس فرمان رهبری در هر منطقه‌ای که در مسیر سیل است باید تجدید نظر شود و به محل دیگر نقل مکان شود به همین دلیل دستور تجدید نظر در طرح‌های هادی دادیم.

رئیس بنیاد مسکن افزود: در طرح هادی روستایی، به اماکنی که در مسیر سیلاب نباشد مجوز ساخت داده خواهد شد و خانه‌هایی که در مسیر سیل باشد در صورت امکان به ان‌ها زمین داده می‌شود و در صورت اینکه زمین نداشته باشیم روستاییانی که خانه ان‌ها در مسیر سیل قرار دارد زمینی انتخاب می‌کنند و در انجا اقدام به ساخت می‌کنند.

وی گفت: در سیل اخیر تخریب خانه‌های نوساز بسیار کم بود وخانه‌هایی که در معرض سیلاب بود تخریب شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 17فروردین 98، کد خبر: 13980117001151، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین