پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در فروردین ماه امسال 121 نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند.

شعار سال: در فروردین سال‌جاری 121 نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی(جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد درخواست برای صدور مجوز سقط درمانی 108 مورد اعلام شده بود، 12 درصد افزایش یافته است.

شرایط ضروری برای صدور مجوز سقط درمانی به دو گروه تقسیم می‌شود؛ شرایط مربوط به ناهنجاری‌های جنینی و شرایط مربوط به وجود یک بیماری جدی در مادر است که در مورد مشکلات و ناهنجاری های جنینی، تشخیص قطعی ناهنجاری با آزمایش ژنتیک و یا سونوگرافی معتبر است.

همچنین در ناهنجاری که موجب حرج مادر شود، رضایت آگاهانه و کتبی مادر، سن بارداری کمتر از 19 هفته بر اساس سونوگرافی سریال معتبر و اینکه حرج مادر توسط 3متخصص مربوطه تشخیص داده شده و به تأیید پزشکی قانونی برسد، لازم است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 29 خرداد 95 ، کد مطلب: 13950329000337:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین