پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اتصال راه‌آهن رشت به انزلی و انزلی به آستارا گفت: تا پایان سال باید خلیج‌فارس با ریل به دریای کاسپین متصل شود و این کار شدنی است.

شعارسال: محمدباقر نوبخت در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار کرد: نخستین اولویت دولت در گیلان تکمیل قطعه ۸ کیلومتری آزادراه در بخش رودبار به منجیل است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته افزود: تکمیل این آزادراه قبل از اینکه برای گیلانیان مثمرثمر باشد برای کل مردم ایران حائز اهمیت است.

معاون رئیس‌جمهور دومین اولویت دولت در گیلان را اتصال راه‌آهن رشت به انزلی و انزلی به آستارا برشمرد و گفت: تا پایان سال باید خلیج‌فارس با ریل به دریای کاسپین متصل شود و این کار شدنی است.

نوبخت با اشاره به اینکه راه‌آهن رشت باید به آستارا امتداد داده شود افزود: عملیات اجرایی این پروژه به قرارگاه خاتم‌الانبیا واگذارشده و اعتبارات بخش ایران این پروژه قابل تأمین است.

وی با اشاره به اینکه دولت در تخصیص‌های قانون بودجه کمک شایانی به گیلان می‌کند بیان کرد: پروژه‌هایی که ملی هستند سازمان برنامه بودجه اعتبارات آن را تأمین و پروژه‌هایی که استان هستند را استان ابتدا اولویت‌بندی کرده و سازمان برنامه بودجه قول می‌دهد با نگاه عادلانه اعتبارات لازم را تأمین کند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به گام دوم ابلاغ‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب درباره رونق تولید گفت: باید سهم اختصاص‌یافته منابع اشتغال جوانان گیلانی در سال رونق تولید مشخص شود و تا فرآیند تولید اشتغال عملیاتی شود.

نوبخت با بیان اینکه دولت آماده استقبال از سرمایه‌گذار در پتروشیمی است افزود: نماینده‌ای تام‌الاختیار که گیلانی است و در این امر تخصص دارد را به‌عنوان مشاور انتخاب می‌کنم تا مبحث پتروشیمی و سرمایه‌گذاری در حاشیه دریا را انجام دهد‌.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند استاندار در بحث آب‌بندان‌ها و حمایت دولت از آن گفت: پس از بازدید از طرح‌های حوزه‌ای ۵۰ میلیارد تومان را قبل از اینکه به تهران برسم به گیلان تخصیص دادم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به توسعه خدمات ریلی در گیلان گفت: باید قطارهای با کیفیت و تعداد حرکت‌های بیشتر به گیلان اختصاص پیدا کند تا در کنار انتقال بار برای مسافران نیز قابل‌استفاده‌تر باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی رساگیل، تاریخ انتشار: 23فروردین1398 ، کدخبر: 14961: www.rasagil.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین